فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع ادراک معلمان مدرسه و چالش های آموزش آنلاین در طول همه گیری COVID-19 در هند PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع ادراک معلمان مدرسه و چالش های آموزش آنلاین در طول همه گیری COVID-19 در هند PDF دارای ۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع ادراک معلمان مدرسه و چالش های آموزش آنلاین در طول همه گیری COVID-19 در هند PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع ادراک معلمان مدرسه و چالش های آموزش آنلاین در طول همه گیری COVID-19 در هند PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع ادراک معلمان مدرسه و چالش های آموزش آنلاین در طول همه گیری COVID-19 در هند PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع ادراک معلمان مدرسه و چالش های آموزش آنلاین در طول همه گیری COVID-19 در هند PDF

در قالب pdf و در ۱۵ اسلاید،قابل ویرایش، شامل:

موضوع به انگلیسی:School teachers’ perception and
challenges towards online teaching
during COVID-19 pandemic in
India: an econometric analysis

بخشی از متن:خلاصه
هدف – شیوع بیماری کروناویروس ۲۰۱۹ (COVID-19) به طور فاجعه‌باری بر هر بخش از کشور تأثیر گذاشته است.
اقتصاد در سراسر جهان و بخش آموزش از اثرات مخرب آن باقی نمانده است
قرنطینه، به ویژه در جنوب آسیا. این امر منجر به تعطیلی طولانی مدت مدارس/دانشگاه ها شده است و متعاقباً،
آموزش سنتی به سرعت به آموزش آنلاین تبدیل شد. با توجه به رویدادها، این مطالعه است
برای بررسی ادراکات معلمان از تدریس آنلاین و موانعی که در تدریس آنلاین با آن روبرو هستند، مناسب است
در طول این همه گیری
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – تحقیق از رویکرد کمی و نمونه‌ای استفاده می‌کند.AGoogle
برای به دست آوردن نمونه ای متشکل از ۲۰۰ معلم مدرسه دهلی در ماه های مارس و آوریل ۲۰۲۱ از پرسشنامه فرم استفاده شد.
در نرم افزار SPSS با استفاده از آمار توصیفی، تحلیل عاملی، پایایی و آزمون کای اسکوئر و غیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافته‌ها – نتایج پژوهش حاکی از آن است که معلمان به‌طور میانگین نسبت به مجازی تلقی مثبت دارند
تدریس در میان COVID-19 برای کاهش شکاف یادگیری و شکل دادن به آینده دانش آموزان در طول بحران.
با این وجود، آنها در آموزش آنلاین با موانع متعددی مانند موانع فنی، مشکلات در
امتحانات و سنجش آنلاین و غیره
مفاهیم کاربردی – یافته های این مطالعه مؤسسات آموزشی را متقاعد می کند و
سیاستگذاران برای ارتقای کیفیت آموزش آنلاین با پذیرش جدیدترین راهبردهای آموزشی و
ارائه آموزش مستمر به معلمان
اصالت/ارزش – چندین مطالعه موانعی را که مربیان در آموزش مجازی در این کشور با آن روبرو هستند توصیف کرده اند
آموزش عالی در دوران شیوع ویروس کرونا در عین بی توجهی به درک و چالش های معلمان مدارس
به سمت یادگیری الکترونیکی در یک شیوع مداوم مطالعه حاضر این شکاف را جبران می کند.
کلمات کلیدی COVID-19، آموزش آنلاین، دستگاه ICT، چالش های معلمان، ادراک
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.