فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع احساسات، خلق و خوی و فراواقعیت: رسانه های اجتماعی و سهام بازار PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع احساسات، خلق و خوی و فراواقعیت: رسانه های اجتماعی و سهام بازار PDF دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع احساسات، خلق و خوی و فراواقعیت: رسانه های اجتماعی و سهام بازار PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع احساسات، خلق و خوی و فراواقعیت: رسانه های اجتماعی و سهام بازار PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع احساسات، خلق و خوی و فراواقعیت: رسانه های اجتماعی و سهام بازار PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله با موضوع احساسات، خلق و خوی و فراواقعیت: رسانه های اجتماعی و سهام بازار PDF

در قالب pdf و در ۱۷ اسلاید،قابل ویرایش، شامل:

موضوع به انگلیسی:Emotions, moods and hyperreality:
social media and the stock
market during the first phase
of COVID-19 pandemic

بخشی از متن:خلاصه
هدف – هدف این مقاله گسترش ادبیات در حال ظهور در مورد COVID-19 و بازارهای مالی توسط
جست‌وجوی رابطه بین عدم قطعیت مرحله اول همه‌گیری COVID-19 تجربه شده است
از طریق رسانه های اجتماعی و نوسان شدید بازار سهام ایتالیا.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – نویسندگان رابطه بین رسانه های اجتماعی و سهام را تجزیه و تحلیل می کنند
روندهای بازار در مرحله اول همه گیری کووید-۱۹ از دریچه نظریه اجتماعی و
شبیه‌سازی بودریار و نظریه فراواقعیت. نویسندگان تجزیه و تحلیل داده ها را در دو مرحله انجام دادند:
تحلیل همبستگی عاطفی و گرنجر با استفاده از نرم افزار KPI6 برای تجزیه و تحلیل ۳,۲۷۵,۵۸۸ توییت برای
احساسات غالب در هر روز و مشاهده رابطه آن با بازار سهام.
یافته‌ها – نتایج تحقیق نشان می‌دهد که رابطه علیت گرنجر قابل توجهی بین توییت‌ها در یک مورد خاص وجود دارد
روز و قیمت بسته شدن FTSE MIB در مرحله اول اپیدمی COVID-19. نتایج
رابطه قوی بین واقعیت رسانه های اجتماعی و دنیای واقعی را برجسته کنید. مطالعه تایید می کند
نقش رسانه های اجتماعی در پیش بینی نوسانات بازار سهام
محدودیت‌ها/پیامدهای تحقیق – یافته‌ها مفاهیم نظری و عملی دارند
ارتباط رسانه های اجتماعی در جامعه ما و ارتباط آن با مشاغل و اقتصاد را نشان می دهد. در یک
اورژانس، رسانه های اجتماعی، به عنوان بیان احساسات و عواطف کاربران، می توانند حالت فراواقعیت ایجاد کنند
که با واقعیت همبستگی قوی دارد. از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی به کاربران اجازه می‌دهند پیام‌ها را بدون انتشار و به اشتراک بگذارند
هر فیلتر و واسطه ای، فراواقعیت تولید شده تحت تأثیر عناصر بسیار ذهنی قرار می گیرد.
اصالت/ارزش – این تحقیق با تحقیقات قبلی در موضوع مشابه متفاوت است زیرا بر خلاف آن است
مطالعات قبلی که تحت سناریوهای عادی یا شبیه سازی شده انجام شده است، این مطالعه بر فاز اول یک مطالعه متمرکز شده است
رویداد اضطراری غیرقابل پیش بینی و پیش بینی نشده: همه گیری COVID-19. این تحقیق الف
رویکرد چند رشته ای و ادغام مطالعات قبلی در مورد اثرات اقتصادی و مالی ایجاد شده
توسط رسانه های اجتماعی با استفاده از نظریه های شناخته شده در زمینه ای جدید و ناشناخته. مطالعه نشان می دهد
تأثیر قابل توجهی که توسط رسانه های اجتماعی بر بازارهای سهام در طول یک بیماری همه گیر جهانی ایجاد می شود.
کلیدواژه ها رسانه های اجتماعی، بازار سهام، نظریه اجتماعی، بودریار، اقتصاد رفتاری
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.