فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش تصویر شرکت در اقدامات صادراتی تجاری – تجاری روش مبتنی بر منبع ۲۲ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش تصویر شرکت در اقدامات صادراتی تجاری – تجاری روش مبتنی بر منبع ۲۲ صفحه در word دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش تصویر شرکت در اقدامات صادراتی تجاری – تجاری روش مبتنی بر منبع ۲۲ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش تصویر شرکت در اقدامات صادراتی تجاری – تجاری روش مبتنی بر منبع ۲۲ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله نقش تصویر شرکت در اقدامات صادراتی تجاری – تجاری روش مبتنی بر منبع ۲۲ صفحه در word :

دانلود ترجمه مقاله نقش تصویر شرکت در اقدامات صادراتی تجاری – تجاری روش مبتنی بر منبع
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۰
تعداد صفحه ترجمه:۸
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۹

موضوع انگلیسی :The role of corporate image in business-to-business export ventures:
A resource-based approach
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله نقش تصویر شرکت در اقدامات صادراتی تجاری – تجاری روش مبتنی بر منبع
چکیده انگلیسی:Although a growing body of studies suggests that good corporate images have strategic value for the firms
that possess them, no research to date has looked at the role of corporate image in export markets. To fill this
gap in the extant literature, this study draws on the resource-based view and insights from qualitative
interviews to develop a model that links an exporter's financial resources and relationship management
capabilities with its corporate image advantage and its performance in the export market. Findings reveal
that both financial resources and relationship management capabilities are significant contributors of
corporate image advantage, which, in turn, is an important determinant of superior export performance. The
study concludes with a discussion of the implications of the findings for marketing theory and practice and
suggestions for future research
چکیده فارسی:

Industrial Marketing Management

The role of corporate image in business-to-business export ventures:

A resource-based approach

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.