فایل ورد کامل ترجمه مقاله مولفه های تاثیر گذار بر روی استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی ۷۳ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله مولفه های تاثیر گذار بر روی استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی ۷۳ صفحه در word دارای ۷۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله مولفه های تاثیر گذار بر روی استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی ۷۳ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله مولفه های تاثیر گذار بر روی استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی ۷۳ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله مولفه های تاثیر گذار بر روی استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی ۷۳ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله مولفه های تاثیر گذار بر روی استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی ۷۳ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۰۶
تعداد صفحه ترجمه:۵۰
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۷

موضوع انگلیسی :Factors affecting the adoption of Internet Banking in
Hong Kong—implications for the banking sector
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله مولفه های تاثیر گذار بر روی استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی ۷۳ صفحه در word
چکیده انگلیسی:The rapid development of Internet and Electronic Business has stimulated the banking and financial sectors towards
encouraging customers to bank on-line. This paper explores the adoption of Internet Banking by retail customers in Hong
Kong. The paper attempts to make sense of Internet Banking in Hong Kong from three angles: (i) the current adoption
rate of Internet Banking; (ii) the influences of perceived usefulness, perceived ease of use, perceived risk and personal
innovativeness in information technology and (iii) the potential impacts on the strategic activity of banking organisations
operating in the Hong Kong market.
The research constructs were developed based on the Technology Acceptance Model and incorporated two additional
elements of personal innovativeness and perceived risk. Hypotheses were constructed and then tested using t-test and Pearson’s
correlation. It was found that certain factors did have a positive relationship with the adoption of Internet Banking and as such
strategy in the banking services sector can be refined to better meet the demands and profile of the Hong Kong market.
r 2007 Elsevier Ltd. All rights reserved
چکیده فارسی:

توسعه سریع اینترنت و کسب و کارهای الکترونیکی سبب شده تا بانکداری اینترنتی و بخشهای مالی انگیزه ای برای تشویق مشتریان خود در راستای استفاده آنلاین بانکی بیابند. این مقاله به توضیح استفاده از بانکداری اینترنتی توسط مشتریان خرده فروشی هنگ کنگ می پردازد. ایتن مقاله تلاش می کند تا از سه زاویه به اهمیت بانکداری اینترنتی هنگ کنگ بپردازد:

  • نرخ استفاده فعلی از بانکداری اینترنتی؛
  • تاثیرات سودمندی مشاهده شده، استفاده آسان تجربه شده، قابلیت نوآوری فردی در فناوری اطلاعات و ریسک مشاهده شده؛
  • تاثیرات بالقوه بر روی فعالیت استراتژیک سازمان های بانکداری که در بازار هنگ کنگ کار می کنند؛

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.