فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن مدل مفهومی ۴۱ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن مدل مفهومی ۴۱ صفحه در word دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن مدل مفهومی ۴۱ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن مدل مفهومی ۴۱ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن مدل مفهومی ۴۱ صفحه در word :
دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن مدل مفهومی ۴۱ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۰
تعداد صفحه ترجمه:۲۲
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۴
موضوع انگلیسی :Brand management to protect brand
equity
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن مدل مفهومی ۴۱ صفحه در word
چکیده انگلیسی:ABSTRACT Corporate and product brands are increasingly accepted as valuable
intangible assets of organisations, evidence of which is apparent in the reported
fi nancial value that strong brands fetch when traded in the mergers and acquisitions
markets. However, while much attention is paid to conceptualising brand equity, less
is paid to how brands should be managed and delivered in order to create and
safeguard brand equity. In this article we develop a conceptual model of corporate
brand management for creating and safeguarding brand equity. We argue that while
legal protection of the brand is important, by itself it is insuffi cient to protect brand
equity in the long term. We suggest that brand management ought to play an
important role in safeguarding brand equity and propose a three-stage conceptual
model for building and sustaining brand equity comprising: (1) adopting a brandorientation
mindset, (2) developing internal branding capabilities, and (3) consistent
delivery of the brand. We put forward propositions, which, taken together, form
a theory of brand management for building and safeguarding brand equity.
We illustrate the theory using 14 cases of award-winning service companies. Their
use serves as a demonstration of how our model applies to brand management
practice
چکیده فارسی: علامت های تجاری متعلق به محصولات و شرکت ها به طور فزاینده ای به عنوان سرمایه های غیر ملموس و با ارزشی برای این شرکت ها پذیرفته شده اند، شواهد موجود در رابطه با ارزش مالی گزارش شده نشان می دهند که برند های قوی، هنگام معامله در بازارهای ترکیبی و مالکیتی، بهتر عمل خواهند کرد. با این حال، در شرایطی که بیشتر توجهات به مفهوم ارزش ویژه برند می باشد، توجه کمتری به چگونگی مدیریت و اجرای آن در جهت تولید و حفظ این ارزش ویژه شده است. در این مقاله ما یک مدل مفهومی را در رابطه با مدیریت برند و ایجاد و محافظت از ارزش ویژه توسعه خواهیم داد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 