فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدلی از تجربه خلاق در گردشگری خلاق ۵۵ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدلی از تجربه خلاق در گردشگری خلاق ۵۵ صفحه در word دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدلی از تجربه خلاق در گردشگری خلاق ۵۵ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدلی از تجربه خلاق در گردشگری خلاق ۵۵ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدلی از تجربه خلاق در گردشگری خلاق ۵۵ صفحه در word :
دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدلی از تجربه خلاق در گردشگری خلاق ۵۵ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۲
تعداد صفحه ترجمه:۲۲
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۲۸
موضوع انگلیسی :MODEL OF ‘CREATIVE
EXPERIENCE’ IN CREATIVE
TOURISM
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله مدلی از تجربه خلاق در گردشگری خلاق ۵۵ صفحه در word
چکیده انگلیسی:Abstract: This study explores the essence of ‘creativity’ in ‘creative tourism’ from a tourist
perspective. Creative tourism is receiving an increasing amount of attention, although the
concept remains rather vague, and more research is needed. Data was collected using indepth
interviews with tourists and observations at four ‘Creative Life Industry’ sites in Taiwan.
Grounded theory approach was employed, and the findings show that ‘outer interactions’
and ‘inner reflections’ construct the model of tourists’ creative experience. The former refer
to tourists’ interactions with ‘environment’, ‘people’, and ‘product/service/experience’,
while the latter refer to ‘consciousness/awareness’, ‘needs’ and ‘creativity’, and these dimensions
‘interact’ in tourists’ inner-self throughout the experience. Moreover, ‘consciousness/
awareness’ is a prerequisite for ‘creative experience’, differentiating it from other types of
experiences. Keywords: creative experience, creative tourism, creativity, tourist’s perspectives.
۲۰۱۲ Elsevier Ltd. All rights reserved.
چکیده فارسی:این مقاله ماهیت خلاقیت در گردشگری خلاق را از نظر یک گردشگر بیان می کند. با اینکه مفهوم گردشگری خلاق همچنان مبهم باقی می ماند و تحقیق بیشتری برای فهم آن مورد نیاز است اما درحال افزایش میزان توجه است. اطلاعات با استفاده از مصاحبه های دقیق با گردشگران و مشاهدات در چهار مکان زندگی صنعت خلاق در تایوان جمع آوری شد. شیوه ی فرضیه ی بنا شده بکار برده شد و یافته ها نشان می دهد که تعاملات بیرونی و انعکاسات درونی، طرح تجربه ی خلاق گردشگر را شکل می دهد. تعاملات بیرونی به تعاملات گردشگر با محیط، مردم و محصول یا خدمات یا تجربه اشاره دارد، در حالیکه تعاملات درونی به هوشیاری یا آگاهی، مستلزمات و خلاقیت اشاره داشته و این ابعاد متقابلا بطور کلی در تجربه ی درونی خود گردشگر اثر می گذارد. علاوه براین، هوشیاری یا آگاهی، شرط لازم برای تجربه ی خلاق است که آن را از دیگر تجربه ها متمایز می سازد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 