فایل ورد کامل ترجمه مقاله گزاره¬های ارزش مشتری بعنوان حسابداری مدیریت میان¬سازمانی ۶۷ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله گزاره¬های ارزش مشتری بعنوان حسابداری مدیریت میان¬سازمانی ۶۷ صفحه در word دارای ۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله گزاره¬های ارزش مشتری بعنوان حسابداری مدیریت میان¬سازمانی ۶۷ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله گزاره¬های ارزش مشتری بعنوان حسابداری مدیریت میان¬سازمانی ۶۷ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله گزاره¬های ارزش مشتری بعنوان حسابداری مدیریت میان¬سازمانی ۶۷ صفحه در word :

دانلود ترجمه مقاله گزاره¬های ارزش مشتری بعنوان حسابداری مدیریت میان¬سازمانی
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۵
تعداد صفحه ترجمه:۴۷
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۴

موضوع انگلیسی :Customer value propositions as interorganizational management accounting to
support customer collaboration
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله گزاره¬های ارزش مشتری بعنوان حسابداری مدیریت میان¬سازمانی
چکیده انگلیسی:New technology-based firms aim to create commercially successful products and services based on new
technology. For example a startup company may be founded to commercialize a particular technology developed
by a university. One of the key challenges is to identify which products and services are valuable for customers.
However, the relevant knowledge is typically dispersed across the technology firm and potential customers.
This study explores how, in this context, interorganizational management accounting may support companies
to collaborate and integrate knowledge. First, drawing on business marketing literature, a customer value
proposition is conceptualized as a form of interorganizational management accounting. Second, several case
studies demonstrate how calculations of customer value were made by new technology-based firms, and they
show that these firms had implemented particular offering changes that were informed by specific insights obtained
from their calculations of customer value. Third, the study offers a theoretical lens for understanding the
potential role of customer value propositions as integrating devices for managing knowledge across boundaries
چکیده فارسی:

هدف شرکت­های مبتنی بر تکنولوژی جدید آن است تا محصولات و خدمات تجاری موفقی را بر مبنای تکنولوژی جدید ایجاد کنند. بطور مثال، ممکن است یک شرکت نوآور برپا شود تا تکنولوژی خاصی را که توسط دانشگاهی ایجاد شده است، تجاری­سازی کند. یکی از چالش­های اصلی، تشخیص این امر است که کدام محصولات و خدمات برای مشتریان ارزشمند هستند. با این حال این دانش مرتبط، معمولا در شرکت تکنولوژی و مشتریان بالقوه پراکنده است. این مطالعه بررسی می­کند که در این زمینه، چگونه حسابداری مدیریت میان­سازمانی می­تواند از شرکت­ها حمایت کند تا همکاری کنند و دانششان را یکپارچه کنند. ابتدا با ترسیم مبانی نظری بازاریابی تجاری، گزاره ارزش مشتری بعنوان شکلی از حسابداری مدیریت میان­سازمانی متصور شده است. دوم، چندین مورد مطالعه شرح می­دهند که چگونه محاسبات ارزش مشتری توسط شرکت­های مبتنی بر تکنولوژی جدید انجام شده بودند، و آنها نشان می­دهند که این شرکت­ها تغییرات پیشنهادی خاصی را به اجرا در آورده بودند که با بینش مخصوصی که از محاسباتشان در مورد گزاره ارزش بدست آمده بود، فراهم شده بود. سوم، این مطالعه نگرشی نظری را برای درک نقش بالقوه گزاره­های ارزش مشتری بعنوان ابزارهای یکپارچه­سازی برای مدیریت دانش در میان مرزها پیشنهاد می­دهد.

واژگان کلیدی: تجاری­سازی تکنولوژی، شرکت­های مبتنی بر تکنولوژی جدید، گزاره ارزش مشتری، همکاری مشتری، تعیین کمیت پولی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.