فایل ورد کامل ترجمه مقاله قیمت گذاری پویا در بازارهای بیمه خودروی کنترل شده با بیمه های ناهمگن ۳۴ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله قیمت گذاری پویا در بازارهای بیمه خودروی کنترل شده با بیمه های ناهمگن ۳۴ صفحه در word دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله قیمت گذاری پویا در بازارهای بیمه خودروی کنترل شده با بیمه های ناهمگن ۳۴ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله قیمت گذاری پویا در بازارهای بیمه خودروی کنترل شده با بیمه های ناهمگن ۳۴ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله قیمت گذاری پویا در بازارهای بیمه خودروی کنترل شده با بیمه های ناهمگن ۳۴ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله قیمت گذاری پویا در بازارهای بیمه خودروی کنترل شده با بیمه های ناهمگن ۳۴ صفحه در word استراتژی های خوب
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۱
تعداد صفحه ترجمه:۲۱
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۹

موضوع انگلیسی :Dynamic pricing in regulated automobile insurance markets with heterogeneous
insurers: Strategies nice versus nasty for customers
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله قیمت گذاری پویا در بازارهای بیمه خودروی کنترل شده با بیمه های ناهمگن ۳۴ صفحه در word استراتژی های خوب
چکیده انگلیسی:This study examines a phenomenon in one nation's automobile insurance market where insurers adopt
diverse pricing strategies in this regulated industry that does not allow for such diversions—a homogeneous,
insurance industry in which a government authority sets the official pricing formula as well as all of the rating
factors. Insurers use a claim coefficient that reflects previous claim records of policyholder as an implicit
pricing tool to over/under charge new and repeat customers. The aim here is not so much to blow-the-whistle
on pricing practices that violate regulations but to describe execution details of the practices and their
outcomes. The results show that firm-level, systematic, price variances that occur differ from prices that
follow from applying regulated individual-claim coefficients. Based on the unique firm-level pricing
strategies, this study finds that some insurers are more nice to new customers and nasty to repeat customers
to increase market shares while other insurers earn high profits by being nasty to repeat customers. The
assumption that a behavioral primacy effect may exist in the market may guide some firms' pricing
چکیده فارسی:

این مقاله پدیده ی بازار بیمه ی خودروی کشور را بررسی میکند جاییکه شرکت های بیمه استراتژی های قیمت گذاری متنوع در صنعت کنترل شده را اتخاذ میکنند که چنین اجازه ای را برای این انحرافات نمیدهد. صنعت بیمه مشابه در یک مقام دولتی که قرمول ها را به صورت رسمی به خوبی عوامل درجه بندی شده قیمت گذاری میکند. شرکت های بیمه عوامل مشترک دعوی که نشان دهنده ی پرونده های مدعی قبلی از صاحب های ریاست مثل ابزار قیمت گذاری صنعتی به بیشتر یا کمتر اتهامات مشتریان جدید و قدیمی استفاده میکنند. هدف اینجا ضربه سوت شدید در شیوه های قیمت گذاری نیست که باعث نقض مقرارت شود بلکه جزئیات اجرای شیوه و نتایجشان را توصیف میکند. نتایج نشان میدهد که سطح شرکت ها، سیستم های آنها و اختلاف قیمت ها، متفاوت از ضرایب ادعا شده ی فردی کنترل شده رخ میدهد. براساس استراتژی قیمت گذاری منحصر به فرد در سطح شرکت، این مقاله نشان میدهد که برخی از شرکت های بیمه برای مشتریان جدید رفتاری خوب و برای مشتریان قدیمی رفتار تند و زننده ای برای افزایش سهم در بازار دارند در حالیکه دیگر بیمه ها با همین رفتار تند و زننده با مشتریان قدیمی سود بالایی بدست اورده اند. فرض این است که رفتار اول ممکن است در بازارها وجود داشته باشند که ممکن است بعضی از راهبردهای قیمت گذاری بنگاه ها را راهنمایی کند.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.