فایل ورد کامل ترجمه مقاله قدرت بازار و اندازه گیری آن ۴۳ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله قدرت بازار و اندازه گیری آن ۴۳ صفحه در word دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله قدرت بازار و اندازه گیری آن ۴۳ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله قدرت بازار و اندازه گیری آن ۴۳ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله قدرت بازار و اندازه گیری آن ۴۳ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله قدرت بازار و اندازه گیری آن ۴۳ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۱۹۹۸
تعداد صفحه ترجمه:۲۰
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۹

موضوع انگلیسی :Market power and its
measurement
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله قدرت بازار و اندازه گیری آن ۴۳ صفحه در word
چکیده انگلیسی:Keywords Brand equity, Brands, Brand valuation, Brewing industry, Market share
Abstract Addresses the importance of brands in the assessment of market power. Traditional
approaches to assessing market power are fraught with problems because they ignore the power
of brands, and are constrained by the classification of companies within domestic markets.
Introduces a model for assessing market power which uses brand value as the basis of market
power measurement. The model emphasises the importance of brands and acknowledges the
international nature of markets. It has the further benefit of being forward-looking rather than
focusing on the past performance of companies. Using this model, it is suggested that within the
UK beer market, the threat is from the owners of powerful non-domestic brands rather than from
large UK brewers. The analysis of the beer market represents a pilot study for the model proposed
in the paper. The brand valuation model itself needs refining before the proposed model can be
validated on a widespread basis.
چکیده فارسی:

چکیده در این مقاله اهمیت برندها در ارزیابی قدرت بازار مورد توجه قرار گرفته است. شیوه های سنتی برای ارزیابی قدرت بازار مشکلات بسیاری پیش رو داشته اند چرا که قدرت برندها را نادیده گرفته و به علت طبقه بندی شرکتهای موجود در بازارهای داخلی محدود شده اند. در ادامه مدلی برای ارزیابی قدرت بازار معرفی می شود که در آن از قیمت برند به عنوان اساس اندازه گیری قدرت بازار استفاده می شود. این مدل به اهمیت برندها تأکید داشته و ماهیت بین المللی بازارها را آشکار می گرداند. به عنوان مزیّت دیگر آن می توان به آینده نگری موجود در آن بجای تأکید صرف روی عملکرد گذشته شرکتها می توان اشاره کرد. کاربرد این مدل در بازار آبجوی بریتانیا نشان داده است که خطر موجود در این بازارها برخاسته از مالکان برندهای قدرتمند خارجی است نه آبجوسازان عمده بریتانیا. تحلیل بازارهای آبجو حاکی از مطالعه اساسی در زمینه مدل پیشنهاد شده در این مقاله می باشد. مدل قیمت گذاری برند نیز

قبل از کسب اعتبار در سطحی گسترده نیاز به اصلاح دارد.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.