فایل ورد کامل ترجمه مقاله شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده ادراکات مشتری ۴۳ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده ادراکات مشتری ۴۳ صفحه در word دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده ادراکات مشتری ۴۳ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده ادراکات مشتری ۴۳ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده ادراکات مشتری ۴۳ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده ادراکات مشتری ۴۳ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۱
تعداد صفحه ترجمه:۲۱
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۶

موضوع انگلیسی :Ethical reputation and value
received
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده ادراکات مشتری ۴۳ صفحه در word
چکیده انگلیسی:Abstract
Purpose – This research seeks to explore the role played by ethical reputation in amplifying the
positive impact of value received by the customer on satisfaction with the supplier and ultimately
loyalty.
Design/methodology/approach – Survey responses derived from 299 customers, concerning two
large financial institutions within Chile, are used to test relationships among ethical perceptions,
customer value, satisfaction, and loyalty. Hypotheses are tested with a structural equation model.
Findings – Results show that ethical perceptions about the organization amplify the impact of
customer value on customer satisfaction and eventually loyalty.
Research limitations/implications – This study contributes to the existing literature by showing
that ethical perceptions from customers can help financial institutions achieve higher levels of
satisfaction and loyalty. Study findings rely on customer survey responses collected in one country
and one industry. Generalizability of findings is yet to be tested.
Practical implications – Ethical reputation helps financial institutions retain their customers.
Originality/value – This is the first study showing that customer perceptions about company ethics
amplify the positive impact of customer value on customer satisfaction.
Keywords Ethics, Customer value, Satisfaction, Loyalty
Paper type Research paper
چکیده فارسی:

هدف – این تحقیق به دنبال بررسی نقش شهرت اخلاقی در تقویت اثرات مثبت ارزش دریافت شده مشتری و رضایت از تأمین کننده و در نهایت وفاداری است.

طراحی / روش شناسی /رویکرد – بررسی پاسخ های به دست آمده از ۲۹۹ مشتری در مورد دو موسسه مالی بزرگ شیلی به منظور بررسی روابط میان ادراکات اخلاقی، ارزش مشتری، رضایت و وفاداری، استفاده گردید. فرضیه بوسیله یک مدل معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفت.

یافته ها – نتایج نشان می دهد که ادراکات(برداشت های) اخلاقی در مورد سازمان، اثر ارزش مشتری را بر رضایت و در نهایت وفاداری مشتری تقویت می کند .

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.