فایل ورد کامل ترجمه مقاله راه های کاربردی و تجربی متقاعد سازی تحلیل تبلیغات ۴۳ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله راه های کاربردی و تجربی متقاعد سازی تحلیل تبلیغات ۴۳ صفحه در word دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله راه های کاربردی و تجربی متقاعد سازی تحلیل تبلیغات ۴۳ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله راه های کاربردی و تجربی متقاعد سازی تحلیل تبلیغات ۴۳ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله راه های کاربردی و تجربی متقاعد سازی تحلیل تبلیغات ۴۳ صفحه در word :

دانلود ترجمه مقاله راه های کاربردی و تجربی متقاعد سازی تحلیل تبلیغات
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۲
تعداد صفحه ترجمه:۲۷
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۱

موضوع انگلیسی :Functional and experiential routes to persuasion: An analysis of advertising in
emerging versus developed markets
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله راه های کاربردی و تجربی متقاعد سازی تحلیل تبلیغات
چکیده انگلیسی:Should advertising be approached differently in emerging than in developed markets Using data from 256
television commercial tests conducted by a multinational fast-moving consumer goods (FMCGs) company
in 23 countries, we consider two routes of persuasion: a functional route, which emphasizes the features
and benefits of a product, and an experiential route, which evokes sensations, feelings, and imaginations.
Whereas in developed markets the experiential route mostly drives persuasion, the functional route is a relatively
more important driver in emerging markets. In addition, we find a differential impact of local/global
and traditional/modern. This finding does not hold for individualistic versus collectivistic ad appeals between
emerging and developed markets. We discuss implications of our finding for advertising in emerging markets
and for the development of a global consumer culture
چکیده فارسی:

خلاصه

Should advertising be approached differently in emerging than in developed markets تبلیغات تجارت های در حال ظهور نسبت در بازارهای توسعه یافته متفاوت میباشد؟Using data from 256 با استفاده از داده ها از ۲۵۶television commercial tests conducted by a multinational fast-moving consumer goods (FMCGs) company آزمون های تلویزیونی تجاری که توسط شرکت چند ملیتی کالاهای پر مصرف (FMCGs) در ۲۳ کشور حال انجام شدهin 23 countries, we consider two routes of persuasion: a functional route, which emphasizes the features ، از نظر ما دو راه متقاعد سازی وجود دارد : یک مسیر عملکردی، که بر ویژگی هایand benefits of a product, and an experiential route, which evokes sensations, feelings, and imaginations. و مزایای یک محصول، و یک مسیر تجربی، که تداعی احساس، احساسات و تصورات میباشد .Whereas in developed markets the experiential route mostly drives persuasion, the functional route is a rel- در حالی که در بازارهای توسعه یافته مسیر تجربی عامل عمده متقاعد سازی میباشد ، مسیر عملکردی، عامل نسبی در بازارهای در حال ظهور است.In addition, we find a differential impact of local/global علاوه بر این، ما یک تاثیر دیفرانسیل محلی / جهانیand traditional/modern. و سنتی / مدرن را پیدا کردیم.This finding does not hold for individualistic versus collectivistic ad appeals between این یافته درمیان تجارت های درحال ظهور و بازارهای توسعه یافته برای منظور مستقل نگه داشته نمی شوند.We discuss implications of our finding for advertising in emerging markets ما در مورد یافته های خود برای تبلیغات در بازارهای نوظهورand for the development of a global consumer culture. و برای توسعه یک فرهنگ مصرفی جهانی بحث می کنیم.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.