فایل ورد کامل ترجمه مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه ۵۰ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه ۵۰ صفحه در word دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه ۵۰ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه ۵۰ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه ۵۰ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه ۵۰ صفحه در word برند مشتری گرا
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۴
تعداد صفحه ترجمه:۳۳
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۳

موضوع انگلیسی :How can integrated marketing communications and advancedtechnology influence the creation of customer-based brand equityEvidence from the hospitality industry
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله چگونه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی پیشرفته بر خلق ارزش ویژه ۵۰ صفحه در word برند مشتری گرا
چکیده انگلیسی:tAs the most recent approach of communication management, the integrated marketing communication(IMC) programmes, enhanced by the advancements in information and communication technology (ICT),are considered an important contribution to the brand equity building. However, hardly any researchhas been done on the role of this new communication practice in the hospitality industry. Moreover,previous studies have mainly focused on managers’ opinions, overlooking customers’ perceptions ofboth marketing communications and advanced technology. Therefore, the objective of this paper is toexamine, from the customer perspective, the impact of integrated marketing communications on hotelbrand equity, considered as a multidimensional construct composed of brand image, perceived quality,and brand loyalty. In addition, the moderating role of advanced technology on these relationships istested. While the findings show positive relationships between the studied constructs, the moderatingrole of technology is not corroborated.
چکیده فارسی:در تازه ترین رویکردها به مدیریت ارتباطات، برنامه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) که توسط پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT) توسعه داده شده اند سهم عمده ای در ایجاد ارزش ویژه برند دارند. با این وجود، تحقیق اندکی درباره نقش این عملکرد جدید ارتباطی در صنعت مهمان داری صورت گرفته است. علاوه بر این، مطالعات پیشین عمده تمرکز خود را بر گزینه های پیش روی مدیران گذاشته اند و از ادارکات مشتری هم درباره ارتباطات بازاریابی و هم تکنولوژی پیشرفته چشم پوشی کرده اند. بنابراین، هدف این مقاله آزمون تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی از منظر مشتری بر ارزش ویژه برند هتل که مفهومی چند بعدی شامل تصویر برند، کیفیت ادراک شده، و وفاداری برند است می باشد. به علاوه، نقش تعدیل کننده تکنولوژی پیشرفته بر این روابط نیز آزمون می شود. در حالی که یافته ها نشان دهنده روابطی مثبت بین مفاهیم مطالعه شده هستند اما نقش تعدیل کننده تکنولوژی مورد تایید قرار نمی گیرد.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.