فایل ورد کامل ترجمه مقاله توسعه پرسشنامه کیفیت خدمات برای صنعت هتل در جزیره موری تیوس ۲۴ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله توسعه پرسشنامه کیفیت خدمات برای صنعت هتل در جزیره موری تیوس ۲۴ صفحه در word دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله توسعه پرسشنامه کیفیت خدمات برای صنعت هتل در جزیره موری تیوس ۲۴ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله توسعه پرسشنامه کیفیت خدمات برای صنعت هتل در جزیره موری تیوس ۲۴ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله توسعه پرسشنامه کیفیت خدمات برای صنعت هتل در جزیره موری تیوس ۲۴ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله توسعه پرسشنامه کیفیت خدمات برای صنعت هتل در جزیره موری تیوس ۲۴ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۰۷
تعداد صفحه ترجمه:۱۰
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۰

موضوع انگلیسی :Developing a service quality questionnaire for
the hotel industry in Mauritius
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله توسعه پرسشنامه کیفیت خدمات برای صنعت هتل در جزیره موری تیوس ۲۴ صفحه در word
چکیده انگلیسی:The evaluation of customer satisfaction is a primary
goal for any service firm that would like to
survive in this increasingly competitive market.
Keeping tourists satisfied and delighted is even
more important for the Mauritian tourism industry
given that the destination faces fierce competition
abroad. Developing a measure of hotel service
quality is an important precursor to attracting and
retaining tourists and hence ensuring the survival
of hotels. SERVQUAL has been proposed as a
generic measure of service quality that may be
applicable to hotel services. The purpose of this
study is to investigate whether SERVQUAL
dimensions are pertinent to the hotel industry.
Results from this study verify SERVQUAL
dimensions, but demonstrate additional dimensions
that are specific to the hotel sector
چکیده فارسی:ارزیابی رضایت مشتری هدف اصلی برای هر شرکت خدماتی است که می خواهد در بازار به طور فزاینده رقابتی باقی بماند. با توجه به اینکه مقصد مواجه شدن با رقبای سرسخت خارج از کشور است، خوشحال و راضی نگهداشتن گردشگران برای صنعت جهانگردی موری تیوس مهمتر است. توسعه مقیاس اندازه گیری کیفیت خدمات هتل مقدمه ای بر جذب و حفظ توریست و از این جهت تضمین کننده بقای هتل ها است. SERVQUAL به عنوان مقیاس اندازه گیری عمومی کیفیت خدمات فرض شده است که ممکن است در خدمات هتل قابل اجرا باشد. هدف از این مطالعه، این است که بررسی کند که آیا ابعاد SERVQUAL مناسب صنعت هتل هست یا نه. نتایج این مطالعه ابعاد SERVQUAL را تأیید می کند اما ابعاد اضافی را نشان می دهد که خاص بخش هتل هستند.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.