فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی ۶۶ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی ۶۶ صفحه در word دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی ۶۶ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی ۶۶ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی ۶۶ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی ۶۶ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۱
تعداد صفحه ترجمه:۳۶
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۲۴

موضوع انگلیسی :The impact of internal and
external market orientation on
performance in local public
organisations
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی ۶۶ صفحه در word
چکیده انگلیسی:Abstract
Purpose – This study aims to build on and extend the literature of market orientation by examining
the impact of sub-dimensions of both internal and external market orientation on financial and
non-financial performance in the local public sector context.
Design/methodology/approach – In line with previous studies on market orientation, a
quantitative research design was adopted. The data collection was performed through a mail
survey of a sample of local Portuguese public organisations (municipality executive board
members). Structural equation modelling was used as a means to analyse the hypothesised
relationships.
Findings – Six out of 12 hypotheses are supported. Concerning the sub-components of external
market orientation, the study finds that the dissemination and responsiveness of external
information impacts strongly on non-financial performance. In turn, external information
generation and responsiveness impacts positively on financial performance. With respect to
internal market orientation, results revealed a lower impact of different sub-dimensions on
performance. Specifically, the only dimension that impacts positively on organisational
performance (financial and non-financial) is internal information generation. This reinforces the
view that there is a need to strengthen internal information dissemination and responsiveness to
enhance organisational performance.
Originality/value – This paper offers original and unique findings and to the best of the authors’
knowledge this research is one of the few studies addressing the role of internal and external
sub-dimensions of market orientation on performance in the local public sector. The findings of this
study add weight to the recent emphasis on disaggregate approaches to (internal and external) market
orientation-performance link.
Keywords Market orientation, Internal marketing, Organizational performance, Local public sector
Paper type Research paper
چکیده فارسی:

چکیده

هدف – هدف از این مطالعه ایجاد و گسترش ادبیات گرایش بازار از طریق بررسی تاثیر ابعاد فرعی(زیر ابعاد) گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد مالی و غیر مالی در حوزه بخش دولتی محلی است.

طرح / روش / رویکرد – همگام با مطالعات قبلی در مورد گرایش بازار، یک طرح پژوهشی کمی به تصویب رسید. جمع­آوری داده ها از طریق بررسی از طریق پست الکترونیکی یک نمونه از یک سازمان محلی پرتغالی دولتی (اعضای هیئت مدیره اجرایی شهرداری) انجام شد. مدل سازی معادله ساختاری برای تجزیه و تحلیل روابط فرض شده مورد استفاده قرار گرفت.

یافته ها – شش تا از ۱۲ فرضیه حمایت شدند. در مورد زیرمجموعه های گرایش بازار خارجی، این مطالعه نشان می­دهد که انتشار و پاسخ گویی به اطلاعات خارجی به شدت بر عملکرد غیر مالی تاثیر می­گذارد. در مقابل، نسل اطلاعات خارجی و پاسخگویی بر عملکرد مالی تاثیر مثبت دارد. با توجه به گرایش بازار داخلی، نتایج نشان دهنده تاثیر کمتر ابعاد فرعی مختلف بر عملکرد است. به طور خاص، تنها بعدی که بر عملکرد سازمانی (مالی و غیر مالی) تاثیرمثبت می­گذارد تولید اطلاعات داخلی است. این امر بر نیاز به تقویت انتشار اطلاعات داخلی و پاسخگویی به منظور ارتقاء عملکرد سازمانی تاکید می­کند.

ابتکار / ارزش – این مقاله، یافته­های اصیل و منحصر به فردی ارائه می­دهد و با توجه به دانش نویسندگان، این تحقیق یکی از چند مطالعه ای است که به نقش ابعاد فرعی گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در بخش دولتی محلی می­پردازد. یافته­های این مطالعه بر تاکید های اخیر در مورد رویکردهای مجزای (داخلی و خارجی) به گرایش بازار-عملکرد افزوده است.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.