فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین ۲۵ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین ۲۵ صفحه در word دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین ۲۵ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین ۲۵ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین ۲۵ صفحه در word :
دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین ۲۵ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۳
تعداد صفحه ترجمه:۱۵
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۷
موضوع انگلیسی :The impact of organizational efforts on consumer concerns in an online
context
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین ۲۵ صفحه در word
چکیده انگلیسی:As organizations spend a significant amount of their resources on online channels, it is vitally important
to understand the effects of this cost on consumer behavior. The author developed and empirically tested
an integrated model combining the effects of organizational efforts on consumer concerns, process
satisfaction, and purchase intentions. The results of this effort suggested that consumers are still
skeptical of the organizational efforts in an online context and their concerns remain a critical factor in
influencing their satisfaction and purchase intention. The study provided insights for managers about
how they may reduce shopping cart abandonment in online purchasing environment by focusing on
consumer concerns
چکیده فارسی:یک سازمان مقدار قابل توجهی از منابع خود را به کانال های آنلاین اختصاص می دهد. درک تاثیرات این هزینه بر رفتار مشتری از اهمیت حیاتی برخوردار است. محقق یک مدل یکپارچه را به طور تجربی مورد آزمایش قرار می دهد که تاثیرات تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری، فرایند رضایتمندی و مقاصد خرید را با هم ترکیب می کند. نتایج این تحقیق نشان می دهد که مشتریان هنوز نسبت به تلاش های سازمانی در زمینه آنلاین مشکوک هستند و نگرانی های آن ها به یک فاکتور مهم تبدیل شده است که رضایتمندی و مقاصد خرید آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این تحقیق بینش هایی برای مدیران ارائه می دهد درباره اینکه چگونه می توانند عدم استفاده از کارت خرید در محیط خرید آنلاین را با تمرکز بر نگرانی مشتری کاهش دهند.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 