فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش منابع شرکتی و متغیرهای محیطی در تجاری کردن محصول جدید ۳۸ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش منابع شرکتی و متغیرهای محیطی در تجاری کردن محصول جدید ۳۸ صفحه در word دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش منابع شرکتی و متغیرهای محیطی در تجاری کردن محصول جدید ۳۸ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش منابع شرکتی و متغیرهای محیطی در تجاری کردن محصول جدید ۳۸ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش منابع شرکتی و متغیرهای محیطی در تجاری کردن محصول جدید ۳۸ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش منابع شرکتی و متغیرهای محیطی در تجاری کردن محصول جدید ۳۸ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۳
تعداد صفحه ترجمه:۲۲
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۲

موضوع انگلیسی :Investigating the role of firm resources and
environmental variables in new product
commercialization
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش منابع شرکتی و متغیرهای محیطی در تجاری کردن محصول جدید ۳۸ صفحه در word
چکیده انگلیسی:
Abstract
Purpose – The purpose of this paper is to explain the role of firm resources and environmental variables for pursuing new product commercialization in
high-tech markets.
Design/methodology/approach – The research design employed for the study consisted of both exploratory and descriptive phases. To begin with, a
focused literature review was performed to develop a theoretical framework with seven research hypotheses, which was then empirically validated
through a carefully executed survey conducted on the products managers of high tech firms.
Findings – The study results have supported six research hypotheses, viz. technology acquisition intent (TAI) to new product commercialization
relationship, direct influence of dominant design, market heterogeneity, and network externalities on the firm’s TAI relationship. The results of
hierarchical regression analysis indicated that the “dominant design to TAI” and the “network externalities to TAI” relationships are significantly
moderated by firm resources. However, the “market heterogeneity to TAI” relationship is found to be not moderated by firm resources.
Practical implications – Findings of the study have significant implications to extant product management theory and practice. The study highlights
the most important environmental variables in high-tech markets that act as antecedents to a firm’s TAI and the effect of TAI on new product
commercialization. Further, the study reveals the differential effects of these antecedent variables across firms owing to the varying levels of resource
availability.
Originality/value – The paper reports the significant outcomes of an important study on product management that attempted to establish the
linkages across environmental variables, firm resources, and firm’s technology strategy in pursuing the new product commercialization.
Keywords New product commercialization, Technology acquisition intent, Dominant design, Market heterogeneity, Network externalities,
Firm resources, Resource based view of a firm, Resources, New products

هدف – هدف این مقاله توضیح نقش منابع شرکت و متغیرهای محیطی برای پیگیری تجاری کردن محصول جدید در بازار با فن آوری پیشرفته می باشد.

طراحی/ روش شناسی/ رویکرد – طرح پژوهش به کار رفته برای این مطالعه شامل هر دو مرحله اکتشافی و توصیفی می باشد. برای شروع، به منظور ایجاد چارچوب نظری با هفت فرضیه پژوهشی، بر روی مطالعات صورت گرفته متمرکز شدیم و سپس به طور تجربی از طریق نظر سنجی دقیق انجام شده بر روی مدیران محصولات شرکت های با فن آوری پیشرفته آن را مورد تایید قرار دادیم.

یافته ها – نتایج مطالعه شش فرضیه پژوهشی که مورد حمایت قرار گرفته به صورت خلاصه به شرح ذیل می باشد: قصد کسب تکنولوژی (TAI) برای رابطه تجاری سازی محصول جدید، تاثیر مستقیم طرح غالب، عدم تجانس بازار و تاثیرات خارجی شبکه در رابطه TAI شرکت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی نشان داد که روابط «طرح غالب بر حسب TAI » و «تاثیرات خارجی شبکه بر حسب TAI » به میزان قابل توجهی توسط منابع شرکت محدود شده است. با این حال، مشخص شده است که رابطه «ناهمگونی بازار بر حسبTAI » توسط منابع شرکت محدود نشده است.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.