فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری ۳۳ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری ۳۳ صفحه در word دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری ۳۳ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری ۳۳ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری ۳۳ صفحه در word :
دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری ۳۳ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۱
تعداد صفحه ترجمه:۲۱
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۸
موضوع انگلیسی :Examining the role of advertising and sales promotions in brand equity creation
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری ۳۳ صفحه در word
چکیده انگلیسی:This study explores the relationships between two central elements of marketing communication programs —
advertising and sales promotions — and their impact on brand equity creation. In particular, the research
focuses on advertising spend and individuals' attitudes toward the advertisements. The study also investigates
the effects of two kinds of sales promotions, monetary and non-monetary promotions. Based on a
survey of 302 UK consumers, findings show that the individuals' attitudes toward the advertisements play a
key role influencing brand equity dimensions, whereas advertising spend for the brands under investigation
improves brand awareness but is insufficient to positively influence brand associations and perceived quality.
The paper also finds distinctive effects of monetary and non-monetary promotions on brand equity. In
addition, the results show that companies can optimize the brand equity management process by considering
the relationships existing between the different dimensions of brand equity
چکیده فارسی:این مطالعه به بررسی روابط بین دو جزء اصلی برنامه های ارتباطات بازاریابی یعنی تبلیغات و مشوق های فروش و تاثیر آنها بر ایجاد تساوی نام تجاری می پردازد. به طور اخص، این تحقیق بر هزینه تبلیغات و نگرش های افراد نسبت به تبلیغات تمرکز می کند. این مطالعه به بررسی تاثیرات دو نوع مشوق فروش یعنی مشوق های پولی و غیرپولی می پردازد. براساس پیمایش ۳۰۲ شرکت بریتانیایی، یافته ها نشان می دهند که نگرش افراد نسبت به تبلیغات نقش مهم و موثری در ابعاد تساوی نام تجاری دارد، در صورتی که هزینه صرف شده برای نام های تجاری مورد بررسی نیز باعث بهبود آگاهی از نام تجاری می شود اما کافی نیست که فقط به صورت مثبت بر ارتباطات نام تجاری و کیفیت مفروض تاثیر بگذارد. این مقاله تاثیرات متمایز مشوق های پولی و غیرپولی را بر تساوی نام تجاری نشان می دهد. به علاوه، نتایج نشان می دهند که شرکتها می توانند فرایند مدیریت تساوی نام تجاری را با درنظر گرفتن رابطه بین ابعاد مختلف تساوی نام تجاری بهینه نمایند.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 