فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعلیق فعال خودروها با استفاده از کنترل کننده فاز منطقی و بهینه سازی شده ۲۴ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعلیق فعال خودروها با استفاده از کنترل کننده فاز منطقی و بهینه سازی شده ۲۴ صفحه در word دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعلیق فعال خودروها با استفاده از کنترل کننده فاز منطقی و بهینه سازی شده ۲۴ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعلیق فعال خودروها با استفاده از کنترل کننده فاز منطقی و بهینه سازی شده ۲۴ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعلیق فعال خودروها با استفاده از کنترل کننده فاز منطقی و بهینه سازی شده ۲۴ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعلیق فعال خودروها با استفاده از کنترل کننده فاز منطقی و بهینه سازی شده ۲۴ صفحه در word

ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۰
تعداد صفحه ترجمه:۱۰
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۱

موضوع انگلیسی :ACTIVE SUSPENSION OF CARS USINGFUZZY LOGIC CONTROLLER
OPTIMIZED BY GENETIC ALGORITHM
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله تعلیق فعال خودروها با استفاده از کنترل کننده فاز منطقی و بهینه سازی شده ۲۴ صفحه در word
چکیده انگلیسی:the literature, there are many studies based on adaptive control methods to improve the properties of the
vehicle suspension systems. In this work, fuzzy logic is used to control the active suspension and the membership
functions are optimized by using genetic algorithm operations. By using the fuzzy logic and proportional,
integral, derivative (PID) controller methods, the vehicle body deflections and the control force have been
obtained and compared with each others. These comparisons displayed the efficiency and convenience of the
offered fuzzy logic controller (FLC) method. The study shown that the proposed method can be used for the
active control of car suspension systems
چکیده فارسی:

در حوزه ادبی مربوطه مطالعات بسیاری بر مبنای شیوه های کنترل پذیرشی برای بهبود ویژگیهای سیستم تعلیق وسایط نقلیه وجود دارد. در این مطالعه، از منطق فازی برای کنترل تعلیق فعال استفاده شده و عملکردهای عضویت با استفاده از عملیات های الگوریتم بهینه سازی شده است. با بکارگیری منطق فازی و شیوه های کنترلی نسبی، انتگرال و اشتقاقی (PID)، عیوب بدنه ماشین و نیروی کنترل بدست آمده و با یکدیگر مقایسه شده است. چنین روندهای مقایسه ای کارآیی و موثر بودن روش کنترل منطق فازی (FLC) پیشنهادی را نشان می دهد. این مطالعه حاکی از آن است که شیوه پیشنهادی برای کنترل فعال سیستم های تعلیق خودرو کاربرد دارد.

کلمات کلیدی: سیستم های تعلیق فعال، کنترل منطق فازی، الگوریتم ژنتیک، کنترل PID، مدل رفرنس خودروی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.