فایل ورد کامل ترجمه مقاله طراحی کمانشی پل های قوسی مهارشده فولادی ۳۵ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله طراحی کمانشی پل های قوسی مهارشده فولادی ۳۵ صفحه در word دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله طراحی کمانشی پل های قوسی مهارشده فولادی ۳۵ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله طراحی کمانشی پل های قوسی مهارشده فولادی ۳۵ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله طراحی کمانشی پل های قوسی مهارشده فولادی ۳۵ صفحه در word :
دانلود مقاله طراحی کمانشی پل های قوسی مهارشده فولادی
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۴
تعداد صفحه ترجمه:۲۳
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۹
موضوع انگلیسی :Buckling design of steel tied-arch bridges
موضوع فارسی:دانلود مقاله طراحی کمانشی پل های قوسی مهارشده فولادی
چکیده انگلیسی:The structural behaviour of steel tied-arch bridges is determined by the introduction of a large compressive
force. As a consequence, slender steel arches are highly sensitive to in-plane as well as out-of-plane buckling.
At present, no specific buckling curves for out-of-plane buckling exist for non-linear or curved elements in the
international codes and calculation methods. Hence, the buckling curves for straight columns, as determined
by ECCS, are used, which leads to considerable inaccuracies in the assessment of the critical buckling load for
arch bridges.
This paper presents two practical calculation methods to design for the buckling behaviour of slender steel arch
bridges. The first one follows the calculation method of the Eurocode, but proposes some augmented empirical
formulas for the buckling length of the arches. This allows for a better representation of the out-of-plane stiffness
of the arch cross section and of the wind bracings between both arches.
In addition a secondmethod is proposed, based on the use of simplified finite element models to determine the
relative slenderness of the structure. Both methods are validated using results from very detailed three dimensional
finite elementmodels. Finite elementmodels of several tied-arch bridges have been created. Thesemodels
include variations of the bridge length, dimensions of the arch cross-section, boundary condition, and load type.
The conclusion of these calculations is that for both of the proposed methods a higher buckling curve can be used
than proposed by the code, thus resulting in a more slender bridge design.
چکیده فارسی:رفتار سازه ای پل های قوسی مهارشده فولادی با وارد شدن یک نیروی فشاری بزرگ تعیین می شود. در نتیجه، قوس های فولادی لاغر علاوه بر کمانش خارج از صفحه به میزان زیادی به کمانش داخل صفحه نیز حساس هستند. در حال حاضر، هیچ منحنی کمانش خاصی برای کمانش خارج از صفحه برای المان های قوس دار یا غیرخطی در آیین نامه های بین المللی و روش های محاسباتی موجود نیست. بنابراین، منحنی های کمانش برای ستون های مستقیم، همانطور که توسط ECCS تعیین شده اند، استفاده می شوند که منجر به ارزیابی های ناصحیح قابل توجه بار کمانش بحرانی برای پل های قوسی می شود
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 