فایل ورد کامل ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ۶۰ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ۶۰ صفحه در word دارای ۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ۶۰ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ۶۰ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ۶۰ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ۶۰ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۰۷
تعداد صفحه ترجمه:۳۸
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۷

موضوع انگلیسی :Consumer trust in e-commerce in the United States,
Singapore and China
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ۶۰ صفحه در word
چکیده انگلیسی:

This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The

results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively

related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived

risk. Implications of the results are discussed.

۲۰۰۶ Elsevier Ltd. All rights reserved

چکیده فارسی:این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند .

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.