فایل ورد کامل ترجمه مقاله برنامه ریزی بهینه برای باتری¬های ذخیره انرژی توزیع شده ۴۷ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله برنامه ریزی بهینه برای باتری¬های ذخیره انرژی توزیع شده ۴۷ صفحه در word دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله برنامه ریزی بهینه برای باتری¬های ذخیره انرژی توزیع شده ۴۷ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله برنامه ریزی بهینه برای باتری¬های ذخیره انرژی توزیع شده ۴۷ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله برنامه ریزی بهینه برای باتری¬های ذخیره انرژی توزیع شده ۴۷ صفحه در word :

دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی بهینه برای باتری¬های ذخیره انرژی توزیع شده
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۵
تعداد صفحه ترجمه:۳۴
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۹

موضوع انگلیسی :Haddadian, G., Khalili, N.R., Khodayar, M.,
and Shahidehpor M. 2015. Optimal Scheduling
of Distributed Battery Storage for Enhancing
the Security and the Economics of Electric Po
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی بهینه برای باتری¬های ذخیره انرژی توزیع شده
چکیده انگلیسی:In this paper, the sustainable day-ahead scheduling of electric power systems with the integration of
distributed energy storage devices is investigated. The main objective is to minimize the hourly power
system operation cost with a cleaner, socially responsible, and sustainable generation of electricity. Emission
constraints are enforced to reduce the carbon footprint of conventional thermal generating units.
The stationary electric vehicles (EV) are considered as an example of distributed storage and vehicle to
grid (V2G) technology is considered to demonstrate the bilateral role of EV as supplier and consumer
of energy. Battery storage can ease the impact of variability of renewable energy sources on power system
operations and reduce the impact of thermal generation emission at peak hours. We model the
day-ahead scheduling of electric power systems as a mixed-integer linear programing (MILP) problem
for solving the hourly security-constraint unit commitment (SCUC). In order to expedite the real-time
solution for large-scale power systems, we consider a two-stage model of the hourly SCUC by applying
the Benders decomposition (BD). The Benders decomposition would separate the hourly generation
unit commitment (UC) in the master problem from the power network security check in subproblem.
The subproblem would check dc network security constraints for the given UC solution to determine
whether a converged and secure dc power flow can be obtained. If any power network violations arise,
corresponding Benders cuts are formed and added to the master problem for solving the next iteration
of UC. The iterative process will continue until the network violations are eliminated and a converged
hourly solution is found for scheduling the power generating units. Numerical simulations are presented
to illustrate the effectiveness of the proposed MILP approach and its potentials as an optimization tool
for sustainable operations of electric power grids.
چکیده فارسی:در این مقاله، یک برنامه زمانی پایدار برای عملکرد سیستم­های قدرت الکتریکی را مورد بررسی قرار داده­ایم. در این برنامه، دستگاههای ذخیره­سازی انرژی توزیع شده، با سیستم­های قدرت الکتریکی ادغام شده­اند. هدف اصلی این برنامه، به حداقل رساندنِ هزینه­های عملیاتی سیستم­های قدرت و در عین حال، تولید برق به شیوه­ای پایدارتر، پاک­تر و در جهت انجام مسئولیت­هایی است که متولیان امر در قبال جامعه دارند. برای کاهش انتشار کربن توسط واحدهای حرارتی معمولی تولید برق، محدودیتهایی برای میزان انتشار آلاینده توسط آنها اعمال گردیده است. وسایل­نقلیه الکتریکی (EVهای) ایستا، نمونه­ای از مخزن­های قدرت توزیع شده هستند. فناوری اتصال وسیله نقلیه به شبکه (V2G)، بیانگر نقش دو طرفه این وسایل نقلیه است که هم به عنوان تامین کننده و هم مصرف کننده انرژی عمل می­کنند. ذخیره­سازی برق در باتری­ها، تغییر منابع انرژی تجدید­پذیر و تاثیر آن بر عملکرد سیستم­های قدرت و کاهش انتشار آلاینده ها در ساعات اوج مصرف برق را سهولت می­بخشد. ما این برنامه زمانی را به عنوان یک برنامه مختلط با اعداد صحیح و به صورت خطی (MILP) در نظر می­گیریم که برای حل مسئله به مدار آوردن واحدها با در نظر گرفتن قیود امنیت (SCUC) به کار می­رود. برای تسریع حل این مسئله در مورد سیستم­های قدرت بزرگ مقیاس، یک مدل دو مرحله ای از SCUC ساعتی را با استفاده از تجزیه بندرز (Benders,BD) ساختیم. تجزیه بندرز، وضعیت به مدار آمدن واحد (UC) تولید کننده قدرت در یک مسئله اصلی را از کنترل­های امنیتی شبکه قدرت در یک مسئله فرعی جدا می­کند. این مسئله فرعی، قیود مربوط به امنیت شبکه dc را برای یک حل معین از مسئله UC کنترل می­کند تا تعیین شود که آیا می­توان یک جریان قدرت dc امن و همگرا به دست آورد یا خیر. در صورتی که هرگونه نقض و تخلفی در شبکه قدرت مشاهده شود، برش­های بندرز متناظر شکل گرفته و به مسئله اصلی اضافه می شوند تا برای حل مسئله UC بعدی به کار روند. این فرآیند تکرار شونده، تا زمانی ادامه می یابد که تخلفات شبکه از بین رفته و یک راه حل ساعتی همگرا برای برنامه­ریزی فعالیت واحد­های تولید قدرت یافته شود. شبیه­سازی­های عددی انجام شدند تا اثربخشی روش پیشنهادی MILP و پتانسیل های آن در عمل به عنوان یک ابزار بهینه­سازی پایدار عملیات شبکه­های قدرت الکتریکی را نشان دهند.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.