فایل ورد کامل ترجمه مقاله یک رویکرد دامنه خاص برای ارزیابی اثربخشی فعالیت بدنی در نوجوانان از مفهوم مقیاس ۴۰ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترجمه مقاله یک رویکرد دامنه خاص برای ارزیابی اثربخشی فعالیت بدنی در نوجوانان از مفهوم مقیاس ۴۰ صفحه در word دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله یک رویکرد دامنه خاص برای ارزیابی اثربخشی فعالیت بدنی در نوجوانان از مفهوم مقیاس ۴۰ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله یک رویکرد دامنه خاص برای ارزیابی اثربخشی فعالیت بدنی در نوجوانان از مفهوم مقیاس ۴۰ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله یک رویکرد دامنه خاص برای ارزیابی اثربخشی فعالیت بدنی در نوجوانان از مفهوم مقیاس ۴۰ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله یک رویکرد دامنه خاص برای ارزیابی اثربخشی فعالیت بدنی در نوجوانان از مفهوم مقیاس ۴۰ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۵
تعداد صفحه ترجمه:۲۸
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۷

موضوع انگلیسی :A domain-specific approach for assessing physical activity efficacy in
adolescents
موضوع فارسی: دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله یک رویکرد دامنه خاص برای ارزیابی اثربخشی فعالیت بدنی در نوجوانان از مفهوم مقیاس ۴۰ صفحه در word
چکیده انگلیسی:Objective: To develop and test the utility of a domain-specific physical activity efficacy scale in adolescents
for predicting physical activity behaviour.
Design: Two independent studies were conducted. Study 1 examined the psychometric properties of a
newly constructed Domain-Specific Physical Activity Efficacy Questionnaire (DSPAEQ) and study 2 tested
the utility of the scale for predicting leisure- and school-time physical activity.
Methods: In study 1, descriptive physical activity data were used to generate scale items. The scales factor
structure and internal consistency were tested in a sample of 272 adolescents. A subsequent sample of
Canadian (N ¼ 104) and New Zealand (N ¼ 29) adolescents, was recruited in study 2 to explore the scale's
predictive validity using a subjective measure of leisure- and school-time physical activity.
Results: A principle axis factor analysis in study 1 revealed a 26-item, five-factor coherent and interpretable
solution; representative of leisure and recreation, household, ambulatory, transportation, and
school physical activity efficacy constructs, respectively. The five-factor solution explained 81% of the
response variance. In study 2 the domain-specific efficacy model explained 16% and 1% of leisure- and
school-time physical activity response variance, respectively, with leisure time physical activity efficacy
identified as a unique and significant contributor of leisure-time physical activity.
Conclusion: Study 1 provides evidence for the tenability of a five factor DSPEAQ, while study 2 shows
that the DSPEAQ has utility in predicting domain-specific physical activity. This latter finding underscores
the importance of scale correspondence between the behavioural elements (leisure-time physical activity)
and cognitive assessment of those elements (leisure-time physical activity efficacy
چکیده فارسی:

خلاصه

هدف: مطالعه به منظور توسعه و تست یک دامنه خاص مقیاس اثربخشی فعالیت فیزیکی در نوجوانان برای پیش بینی رفتار فعالیت فیزیکی است.

طراح: دو تحقیق مستقل انجام شد. مطالعه ۱ به بررسی ویژگی های روان سنجی یک پرسشنامه اثربخشی فعالیت بدنی دامنه خاص (DSPAEQ) تازه ساخته شده و مطالعه ۲ به آزمایش نمودن ابزار مقیاس برای پیش بینی فعالیت فیزیکی زمان اوقات فراقت و مدرسه می پردازد.

مواد و روش ها: در مطالعه ۱، داده های توصیفی فعالیت بدنی جهت تولید موارد مقیاس استفاده شدند. ساختار عامل مقیاس و ثبات داخلی در یک نمونه از ۲۷۲ نوجوانان مورد آزمایش قرار گرفت. یک زیر-نمونه از نوجوانان کانادایی (N = 104) و نیوزیلندی (N = 29) ، در مطالعه ۲ برای کشف اعتبار پیش بینی مقیاس، با استفاده از یک معیار ذهنی فعالیت فیزیکی اوقات فراقت و مدرسه بکار گرقته شد.

نتایج: یک آنالیز عامل محور اصلی در مطالعه ۱ به ما ۲۶ مورد، با پنج عامل راه حل منسجم و تفسیری نشان داد؛ که نماینده ی اوقات فراغت و تفریح، خانواده، سیار، رفت و آمد، و ساختارهای اثربخشی فعالیت فیزیکی مدرسه را به ترتیب شامل می شود. ۵ عامل راه حل ۸۱ از پاسخ واریانس را توضیح می دهد. در مطالعه ۲ مدل اثربخشی دامنه خاص توضیح داده شده به ترتیب ۱۶ و ۱ از پاسخ واریانس فعالیت بدنی اوقات فراغت و مدرسه را بیان می دارد، با در نظر داشتن اثربخشی فعالیت فیزیکی اوقات فراغت به عنوان یک عامل منحصر به فرد و قابل توجه برای فعالیت بدنی در اوقات فراغت.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.