فایل ورد کامل ترجمه مقاله احتمال انسجام گروه و فعالیت های تکالیف بین جلسه ای از خود ۳۵ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله احتمال انسجام گروه و فعالیت های تکالیف بین جلسه ای از خود ۳۵ صفحه در word دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله احتمال انسجام گروه و فعالیت های تکالیف بین جلسه ای از خود ۳۵ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله احتمال انسجام گروه و فعالیت های تکالیف بین جلسه ای از خود ۳۵ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله احتمال انسجام گروه و فعالیت های تکالیف بین جلسه ای از خود ۳۵ صفحه در word :
دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله احتمال انسجام گروه و فعالیت های تکالیف بین جلسه ای از خود ۳۵ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۵
تعداد صفحه ترجمه:۲۵
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۶
موضوع انگلیسی :Group Cohesion and Between Session Homework Activities Predict
Self-Reported Cognitive–Behavioral Skill Use Amongst Participants of
SMART Recovery Groups
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله احتمال انسجام گروه و فعالیت های تکالیف بین جلسه ای از خود ۳۵ صفحه در word
چکیده انگلیسی:SMART Recovery groups are cognitive–behaviorally oriented mutual support groups for individuals with addictions.
The aimof the study was to assess the extent to which the quality of group facilitation, group cohesion and
the use of between session homework activities contribute to self-rated use of cognitive–behavioral skills
amongst group participants. Participants attending SMART Recovery groups in Australia completed a cross sectional
survey (N=124). The survey includedmeasures of cognitive and behavioral skill utilization, group cohesion,
quality of group facilitation and a rating of how frequently participants leave group meetings with an
achievable between session homework plan. On average, participants had been attending SMART Recovery
meetings for 9months. Participantswere most likely to attend SMART Recovery for problematic alcohol use. Regression
analyses indicated that group cohesion significantly predicted use of cognitive restructuring, but that
only provision of homework at the end of each group session predicted self-reported behavioral activation.
Both group cohesion and leaving a group with an achievable homework plan predicted participant use of cognitive
behavioral skills. The concrete actions associated with homework activities may facilitate behavioral activation.
There is a need for longitudinal research to examine the relationship between the utilization of cognitive and
behavioral skills and participant outcomes (e.g. substance use, mental health) for people attending SMART Recovery
groups
چکیده فارسی:
گروه های بهبودی SMART (اسمارت) گروه های حمایت متقابل شناختی- رفتاری محور برای افراد دچار اعتیاد هستند. هدف مطالعه، ارزیابی میزان کیفیت تسهیلات گروه، انسجام گروهی و استفاده از فعالیت های تکالیف بین جلسه ای است که در ارزیابی خودی از مهارت های شناختی-رفتاری در میان شرکت کنندگان گروه کمک می نماید. شرکت کنندگان گروه های بهبودی اسمارت در استرالیا یک بررسی مقطعی را تکمیل
نمودند (۱۲۴ نفر). این نظر سنجی شامل اقداماتی با استفاده از مهارت های شناختی و رفتاری، انسجام گروه، کیفیت تسهیلات گروه و ارزیابی کمیت ترک جلسات گروه توسط شرکت کنندگان با طرح دست یافتنی تکالیف بین جلسه ای است. به طور متوسط، شرکت کنندگان در جلسات بهبودی اسمارت به مدت ۹ ماه حضور دارند. به احتمال زیاد دلیل حضور شرکت کنندگان در برنامه بهبودی اسمارت جهت سوء استفاده مشکل ساز از الکل بوده است. آنالیز رگرسیون نشان می دهد که انسجام گروه به طور قابل توجهی استفاده از بازسازی شناختی را پیش بینی می کند، اما تنها ارائه تکالیف در پایان هر جلسه گروه، فعال سازی رفتاری را پیش بینی می کند. هم انسجام گروهی و هم ترک گروه با یک طرح تکالیف دست یافتنی، استفاده شرکت کنندگان از مهارت های شناختی-رفتاری را پیش بینی می نماید. اقدامات عملی مرتبط با فعالیت های تکالیف ممکن است باعث تسهیل فعال سازی رفتاری گردد. نیاز به تحقیقات طولی به منظور بررسی رابطه بین استفاده از مهارت های شناختی و رفتاری و نتایج شرکت کنندگان (به عنوان مثال استفاده از مواد مخدر، سلامت روان) حاضر در گروه های بهبودی اسمارت وجود دارد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 