فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی درک اساتید حسابداری حرفه ای گرایانه ی ۴۹ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی درک اساتید حسابداری حرفه ای گرایانه ی ۴۹ صفحه در word دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی درک اساتید حسابداری حرفه ای گرایانه ی ۴۹ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی درک اساتید حسابداری حرفه ای گرایانه ی ۴۹ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی درک اساتید حسابداری حرفه ای گرایانه ی ۴۹ صفحه در word :
دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی درک اساتید حسابداری حرفه ای گرایانه ی ۴۹ صفحه در word
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد
سال انتشار:۲۰۱۵
تعداد صفحه ترجمه:۳۱
تعداد صفحه فایل انگلیسی:۱۵
موضوع انگلیسی :Examining the perceptions of professionally
oriented accounting faculty
موضوع فارسی:دانلود فایل ورد کامل ترجمه مقاله بررسی درک اساتید حسابداری حرفه ای گرایانه ی ۴۹ صفحه در word
چکیده انگلیسی:The critical role of professionally oriented (PO) faculty in accounting
education is of growing importance due to the shortage of
doctorally qualified accounting faculty and the desire to increase
the practice relevance of accounting education. Recently, the Pathways
Commission called for greater integration of PO faculty into
accounting programs and research. In addition, the AACSB recently
modified its accreditation standards to enhance the practice
relevance of teaching and research. Given the importance of PO
faculty to accounting education, this study reflects a systematic effort
to assess the interests, needs, and aspirations of current PO faculty
to help facilitate the integration of PO faculty, as called for by the
Pathways Commission, and to examine issues associated with the
Pathways Commission’s call for examining alternative pathways to
terminal degrees. The study surveyed 267 current PO accounting
faculty members in the U.S. regarding their experiences and perceptions
of their roles in accounting departments. Overall results
suggest that these faculty members are largely satisfied with their
experiences in academia. Participants also indicated that the
teaching-related training, feedback, and guidance they receive are
quite limited; participation in service activities is moderate; and involvement
in research activities is low. In line with the concerns
چکیده فارسی:
نقش حیاتی اساتید حرفه ای گرا (PO) در آموزش حسابداری به دلیل کمبود دانشکده ی حسابداری واجد شرایط و مطلوب به منظور افزایش ارتباط عملی آموزش حسابداری از اهمیت روبه رشدی برخوردار است. اخیرا، کیمیسون گذرگاه ها برای ادغام بیشتر اساتید حرفه ای گرایانه درون برنامه های حسابداری و تحقیقات فراخوانده شدند. علاوه بر این، AACSB اخیرا استانداردهای اعتبار بخشی خود را به منظور افزایش ارتباط عملی آموزش و پژوهش تغییر داده است. با توجه به اهمیت اساتید حرفه ای گرایانه برای آموزش حسابداری، این مطالعه نشان دهنده ی یک تلاش نظام مند به منظور ارزیابی علایق، نیازها و خواسته های دانشکده ی حرفه ای گرایانه ی اخیر به منظور کمک به تسهیل ادغام دانشکده ی حرفه ای گرایانه بوده که موسوم به کیمیسون گذرگاه هامی باشد و به منظور بررسی موضوعات مرتبط با کیمیسون گذرگاه ها برای بررسی مسیرهای جایگزین تا درجات پایانی می باشد. این مطالعه ۲۶۷ عضو دانشکده ی حسابداری حرفه ای گرایانه را در آمریکا در خصوص تجارب و درک آن ها از نقش های خود در بخش های حسابداری مورد بررسی قرار داده است. نتایج کلی نشان داد که این اعضای هیئت علمی دانشگاه تا حد زیادی به تجارب خود در دانشگاه راضی هستند. شرکت کنندگان همچنین نشان دادند که تدریس مرتبط با آموزش، بازخورد و راهنمایی که آن ها دریافت می کنند، کاملا محدود می باشد، مشارکت در فعالیت های خدماتی متوسط می باشد و شرکت در فعالیت های پژوهشی پایین است. در راستای این نگرانی های بیان شده توسط کمیسیون گذرگاه ها، دانشکده ی حرفه ای پاره وقت اغلب آرزوهایی برای تمام وقت شدن دارند و آن ها فاقد یک درجه ی دکتری به عنوان بازدارنده ی شانس آن ها از دستیابی آن آرمان ها می باشند. این یافته ها چهار موضوع را توسط کمیسیون گذرگاه ها مورد تاکید قرار داده است: (a) افزایش دسترسی به آموزش دکترا، (b) بهبود آموزش های مرتبط با تدریسی، بازخورد و راهنمایی، (c) انسجام موثرتر اساتید حرفه ای گرایانه در بخش های حسابداری و (d) مشارکت اساتید حرفه ای گرایانه در فعالیت های تحقیقاتی.
کلمات کلیدی: اساتید حرفه ای گرا، آموزش حسابداری، اساتید حسابداری
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 