فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بگیر بده زندگی کن PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بگیر بده زندگی کن PDF دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بگیر بده زندگی کن PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بگیر بده زندگی کن PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بگیر بده زندگی کن PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بگیر بده زندگی کن PDF
در قالب pdf و در ۲۴ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بگیر بده زندگی کن PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Get Give Make Live
چکیده:خلاصه
هدف – هدف این مطالعه بررسی انگیزهها و فرآیندهای ایدهپردازی کسبوکار ۷۷۶ کارآفرین است.
از سه گروه مختلف از کارآفرینان فناوری، جوانان و هنر.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – با استفاده از یک رویکرد استقرایی الهام گرفته از نظریه زمینه ای،
مشاهدات حاصل از استفاده از یک محیط تست دیجیتال مبتنی بر وب به طور آشکار کدگذاری شده است، که در آن ۷۷۶
کارآفرینان فردی اهداف خود را برای درگیر شدن در کارآفرینی بیان کرده اند و
فرآیند ایده پردازی کسب و کار
یافتهها – این مطالعه بهطور استقرایی گونهشناسی از انواع اهداف را استخراج میکند – "GET GIVE MAKE LIVE" – و
دریافت که فراتر از پیگیری فرصت های سودآور، تنوع، پیچیدگی و
ترکیبی از دلایلی که افراد درگیر کارآفرینی می شوند. در مجموع ۷۶ درصد از
جمعیت در این مطالعه بیش از یک هدف دارند که ۴۸ درصد بیش از یک نوع هدف دارند.
در حالی که کارآفرینان هنری تمایل داشتند که در کارآفرینی شرکت کنند تا «LIVE» کنند و کارآفرینان فناوری
بیشتر به "GET" تمایل داشت، بیشترین نوع هدف مشاهده شده در همه گروه ها "ساختن" بود. در مجموع از
۷۴ درصد از کارآفرینان یک رویکرد مؤثر را در پیش گرفتند و شروع به تعریف ایده کسب و کار خود با آنها کردند
شایستگی اصلی، اما کارآفرینان فناوری بیشترین احتمال را داشتند که با تعریف بازار کلیدی خود شروع کنند.
پیامدهای عملی – مربیان، مربیان و یاوران کارآفرینی باید از
رویکرد استاندارد شده که فرض میکند کارآفرینان مجموعهای از انگیزههای منحصر به فرد مشترک دارند.
مداخلات ممکن است از یک برنامه دانش آموز محور که بازتاب و بیان آن را ترویج می کند، سود ببرند
اهداف کارآفرینان و تنوع آنها
اصالت/ارزش – این مطالعه به درخواست تحقیق برای پذیرش تنوع کارآفرینی و
کاوشهای قبلی در مورد انگیزههای کارآفرینان را از طریق یک مطالعه مبتنی بر تجربی تمجید کنید
سه گروه مختلف از کارآفرینان.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 