فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بررسی عوامل محرک پیوسته یادگیرندگان بزرگسال PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بررسی عوامل محرک پیوسته یادگیرندگان بزرگسال PDF دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بررسی عوامل محرک پیوسته یادگیرندگان بزرگسال PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بررسی عوامل محرک پیوسته یادگیرندگان بزرگسال PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بررسی عوامل محرک پیوسته یادگیرندگان بزرگسال PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بررسی عوامل محرک پیوسته یادگیرندگان بزرگسال PDF قصد استفاده از M-learning کاربرد

در قالب pdf و در ۱۶ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:

فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع بررسی عوامل محرک پیوسته یادگیرندگان بزرگسال PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Investigating the factors driving
adult learners’ continuous
intention to use M-learning
application
چکیده:خلاصه
هدف – در عصر محیط‌های یادگیری متری، عوامل متعددی برای توضیح بزرگسالان در نظر گرفته شده است
قصد استفاده مداوم زبان آموزان، اما عمدتاً بدون در نظر گرفتن نقش پیکربندی های خاص
متغیرها و اینکه چگونه ممکن است بر قصد یادگیرندگان تأثیر بگذارند. هدف این مطالعه نشان دادن چگونگی نیازهای شناختی،
هنجارهای ذهنی، سودمندی درک شده، رضایت، تایید، نگرش و سهولت استفاده درک شده ترکیب می شوند
برای پیش بینی اهداف استفاده مکرر زبان آموزان.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – از طریق تحلیل پیکربندی، با استفاده از مجموعه فازی اعتبار تجربی دارد.
تجزیه و تحلیل مقایسه ای کیفی (fsQCA) بر روی ۲۱۱ یادگیرنده بزرگسال با تجربه در استفاده از یادگیری سیار
برنامه های کاربردی (MLA).
یافته ها – یافته ها رضایت یادگیرندگان از استفاده از MLA همراه با نیازهای شناختی و
نگرش به عنوان شرایط اصلی تقویت قصد تداوم یادگیرندگان مشخص شد.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق – این مطالعه در زمینه MLA زبان آموزان بزرگسال انجام شد
به موجب آن انگیزه‌های استفاده مداوم و ماهیت نوآوری فن‌آوری می‌تواند متفاوت باشد. در این
با توجه به این موضوع، یافته های این مطالعه ممکن است قابل تعمیم به سایر زمینه های تکنولوژیکی نباشد.
پیامدهای عملی – در برنامه ریزی و توسعه برنامه های آموزشی، توسعه دهندگان نرم افزار باید هزینه کنند
توجه به عملکردهای عملی و گسترش ویژگی های کلیدی که اغلب برای حل یک مشکل مورد نیاز است
با استفاده از مهارت جدید در سمت بازاریابی، شرکت های MLA باید بر عملکرد کامل خود تأکید کنند
برنامه هایی برای پاسخگویی موثر به نیازها و انتظارات مختلف زبان آموزان.
اصالت/ارزش – این مطالعه با گسترش دانش موجود در مورد چگونگی نیاز شناختی کمک می کند،
رضایت و نگرش برای افزایش یا کاهش تمایل مستمر برای استفاده در جهت توسعه ترکیب می شوند
نظریه های پیکربندی جدید این مطالعه با معرفی زبان آموزان بزرگسال شکاف موجود در ادبیات را پر می کند.
تداوم قصد استفاده از MLA و معرفی از طریق یک رویکرد روش شناختی fsQCA در بزرگسالان
زمینه زبان آموزان
کلیدواژه ها: برنامه یادگیری M (MLA)، نیاز شناختی، یادگیرندگان بزرگسال، قصد مستمر، مجموعه فازی
تحلیل مقایسه کیفی (fsQCA)
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.