فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع رابطه بین دانشگاهی یکپارچگی دانشگاه آنلاین دانش آموزان و اثرات آن بر تحصیل PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع رابطه بین دانشگاهی یکپارچگی دانشگاه آنلاین دانش آموزان و اثرات آن بر تحصیل PDF دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع رابطه بین دانشگاهی یکپارچگی دانشگاه آنلاین دانش آموزان و اثرات آن بر تحصیل PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع رابطه بین دانشگاهی یکپارچگی دانشگاه آنلاین دانش آموزان و اثرات آن بر تحصیل PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع رابطه بین دانشگاهی یکپارچگی دانشگاه آنلاین دانش آموزان و اثرات آن بر تحصیل PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع رابطه بین دانشگاهی یکپارچگی دانشگاه آنلاین دانش آموزان و اثرات آن بر تحصیل PDF

در قالب pdf و در ۱۸ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:

فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع رابطه بین دانشگاهی یکپارچگی دانشگاه آنلاین دانش آموزان و اثرات آن بر تحصیل PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :The relationship between academic
integrity of online university
students and its effects on academic
performance and learning quality
چکیده:خلاصه
هدف – هدف این مقاله بررسی رابطه بین یکپارچگی علمی دانشگاه آنلاین است
دانش آموزان و اثرات آن بر عملکرد تحصیلی و کیفیت یادگیری. فرضیه اول با هدف بررسی اینکه آیا
بین صداقت تحصیلی دانشجویان شرکت کننده در کلاس های آنلاین رابطه آماری معناداری وجود دارد
عملکرد تحصیلی ظاهری آنها فرضیه دوم با هدف بررسی اینکه آیا از نظر آماری معنادار است یا خیر
تفاوت در تمامیت تحصیلی در بین دانشجویان دختر و پسر. فرضیه سوم این بود که ببیند آیا وجود دارد یا خیر
بین صداقت تحصیلی دانش آموزان و کیفیت یادگیری آنها رابطه آماری معنی داری وجود داشت.
طراحی/روش شناسی/رویکرد – این یک مطالعه کمی است. داده ها از طریق ایمیل دانش آموزان جمع آوری شد
از ۱۵۵ دانشجوی دانشگاه آنلاین فعال.
یافته ها – برای فرضیه اول رابطه خطی مثبت وجود داشت، رابطه نسبتاً است
ضعیف به عنوان مقدار همبستگی پیرسون (۰.۱۷۲) بود. برای فرضیه دوم، نتایج نشان داد که وجود دارد
تفاوت معنی داری بین زن و مرد وجود نداشت. نتایج برای فرضیه سوم نشان داد که
بین تمامیت تحصیلی دانشجویان شرکت کننده در کلاس های آنلاین از نظر آماری رابطه معناداری وجود دارد
و کیفیت یادگیری آکادمیک این رابطه نسبتا قوی است.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق – حجم نمونه ممکن است محدودیتی برای تعمیم نتایج باشد.
مفاهیم عملی – به عنوان یک مفهوم عملی، نویسندگان توصیه می کنند که مدیران آموزش
بر آموزش اعضای هیأت علمی خود برای تأکید و القای ارزش های اخلاقی قوی، مانند صداقت آکادمیک تمرکز کنند
و صداقت، در دانش آموزان خود در تمام طول سفر تحصیلی آنها.
مفاهیم اجتماعی – در مورد پیامدهای اجتماعی، پذیرش ارزش های اخلاقی در دانشجویان، فارغ التحصیلان
ممکن است به پذیرش چنین ارزش هایی در محل کار ادامه دهد که ممکن است منجر به کار معتبرتر و سودآورتر شود
محیطی که در آن جامعه به طور کل از منفعت می برد.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.