فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع درس مشارکتی بین فرهنگی تحصیل بین ژاپن و آلمان PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع درس مشارکتی بین فرهنگی تحصیل بین ژاپن و آلمان PDF دارای ۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع درس مشارکتی بین فرهنگی تحصیل بین ژاپن و آلمان PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع درس مشارکتی بین فرهنگی تحصیل بین ژاپن و آلمان PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع درس مشارکتی بین فرهنگی تحصیل بین ژاپن و آلمان PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع درس مشارکتی بین فرهنگی تحصیل بین ژاپن و آلمان PDF

در قالب pdf و در ۱۵ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:

فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع درس مشارکتی بین فرهنگی تحصیل بین ژاپن و آلمان PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Intercultural collaborative lesson
study between Japan and Germany
چکیده:خلاصه
هدف – سؤال اولیه تحقیق در این مطالعه به ایجاد بستری برای
مطالعه درسی مشارکتی بین فرهنگی، که گفت‌وگوی متقابل بین فرهنگ‌های متمایز را ترویج می‌کند.
گروه های پژوهشی آموزشی بنابراین، این پژوهش با هدف معرفی یک مورد از درس مشارکتی بین فرهنگی انجام شده است
پروژه های مطالعه بین دانشگاه هیروشیما و دانشگاه لایپزیگ و نشان دادن مسائل در بین فرهنگی
مطالعه درسی مشارکتی
طراحی/روش شناسی/رویکرد – این مطالعه توالی پروژه را به عنوان موردی تحت عنوان بازسازی کرد
ساختار روایی داده ها از یک پروژه مشترک بین دانشگاه هیروشیما و
دانشگاه لایپزیگ، که با چارچوب نظری مطابقت دارد، زیرا آنها یک تضاد فرهنگی واضح را نشان می دهند.
شرح پروژه بازسازی شده و به یک خط داستانی خطی کاهش می یابد.
یافته ها – این مطالعه سه موضوع کلیدی را شناسایی می کند: (۱) اشتراک گذاری داده ها و فرهنگ، (۲) روش شناسی تجسم و
فرآیند، و (۳) پاسخ به پرسش ها و پاسخ های تحقیق.
محدودیت‌ها/پیامدهای تحقیق – این پلتفرم نیاز به یک گروه فرهنگی دارد و نه آن‌ها را پرتاب می‌کند
هنجارها را کنار می گذارند و یا الگوی کاملاً جدیدی را فراتر از فرهنگ خود ایجاد می کنند. این یک مکان "بین" است
مکان‌های اصلی که گروه‌ها را قادر می‌سازد تا فرهنگ خود و فرهنگ دیگری را که اجبار نمی‌کند تسخیر کنند
تغییر کنند، اما به طور موثر اجازه ی بازتاب و تغییر خود را می دهند.
اصالت/ارزش – اگرچه چندین گزارش فرافرهنگی نشان می دهد که یک دارایی فرهنگی وارد شده است و
صادرات، عرصه گفتگوی بین فرهنگی دوسویه توسعه نیافته باقی می ماند. پروژه مشارکتی
سپس بین هیروشیما و لایپزیگ برای غلبه بر مشکلات فعلی معرفی و بررسی می شود
درس پژوهی فراملی
کلمات کلیدی مطالعه درسی مشارکتی بین فرهنگی، مطالعه درس ژاپنی (Jugyou Kenkyuu)، فراملی
پروژه درس پژوهی، بستر بین فرهنگی برای مطالعه درس
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.