فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مرحله آغازین مطالعه درس PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مرحله آغازین مطالعه درس PDF دارای ۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مرحله آغازین مطالعه درس PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مرحله آغازین مطالعه درس PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مرحله آغازین مطالعه درس PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مرحله آغازین مطالعه درس PDF
در قالب pdf و در ۱۵ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مرحله آغازین مطالعه درس PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Initializing phase of lesson study
چکیده:خلاصه
هدف – این مطالعه عبارات معلمان شرکت کننده را در مورد تدریس و یادگیری بررسی کرد
اجرای درس پژوهی (LS) در مورد ارتباط به عنوان یک ابزار آموزشی ویژه در ریاضیات. آن را نیز
تجربه خود را با LS بررسی کرد. مرحله اولیه با اجازه دادن به معلمان مشخص شد
آشنا با LS به عنوان یک مدل برای توسعه حرفه ای خود (PD). همچنین فرصتی را برای
شرکت کنندگان برای کسب درک مشترک از نقطه شروع خود.
طراحی/روششناسی/رویکرد – یک نسخه اقتباس شده از LS به عنوان مدلی برای PD معلمان استفاده شد. در
روش گردآوری داده ها مصاحبه نیمه ساختاریافته و بحث با معلمان بود. از
تیم آموزشی در سال تحصیلی ۱، دو معلم کلاس شرکت کردند. داده های به دست آمده کیفی و
تحت یک تحلیل موضوعی قرار گرفت. معلمان با هم در بحث های مختلف در طول دوره شرکت کردند
مطالعه. تمام بحث ها به صورت صوتی ضبط شد.
یافته ها – در طول بحث، معلمان نکات مهمی را مطرح کردند: چگونگی جلب توجه دانش آموزان
در طول مرور درس؛ چگونه می توان درک دانش آموزان از محتوای درس را پیگیری کرد. چگونه برنامه ریزی کنیم
و عواملی که می توانستند در آموزش تغییر کنند که می توانست به پیشرفت همه دانش آموزان کمک کند.
اصالت/ارزش – هم مرحله اولیه و هم مفهوم تعلیمات خاص کامل دریافت نشده است
توجه در تحقیق این مطالعه اهمیت به دست آوردن شایستگی معلمان را برجسته می کند
به سمت درک آنچه برای شایستگی آینده در مورد ارتباط به عنوان یک آموزشی خاص مورد نیاز است
ابزار در ریاضیات
کلیدواژگان ارتباط، مرحله آغازین، درس پژوهی، ریاضیات، آموزشی ویژه، نیازهای ویژه
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 