فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مدیریت آموزش عالی برای الف تغییر محیط نظارتی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مدیریت آموزش عالی برای الف تغییر محیط نظارتی PDF دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مدیریت آموزش عالی برای الف تغییر محیط نظارتی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مدیریت آموزش عالی برای الف تغییر محیط نظارتی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مدیریت آموزش عالی برای الف تغییر محیط نظارتی PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مدیریت آموزش عالی برای الف تغییر محیط نظارتی PDF

در قالب pdf و در ۱۴ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:

فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مدیریت آموزش عالی برای الف تغییر محیط نظارتی PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Managing higher education for a
changing regulatory environment
چکیده:خلاصه
هدف – این مقاله به رابطه دانشگاه ها با محیط های نظارتی در حال تغییر آنها می پردازد
در سطح بین المللی
طراحی / روش شناسی / رویکرد – این مقاله تجزیه و تحلیل منتشر شده در سال ۲۰۰۴ را به روز می کند و به بررسی متضادها می پردازد.
شیوه ها و روندهای کلیدی در تنظیم آموزش عالی در هشت OECD (سازمان اقتصادی
همکاری و توسعه) کشورهای. این مقاله تحلیل گسترده تری از الگوهای در حال تغییر مقررات ارائه می دهد
ریشه در متقابل، نظارت، رقابت و طراحی و پیامدهای مدیریت بالاتر دارد
موسسات آموزشی
یافته ها – از سال ۲۰۰۴، آموزش عالی رشد بیشتری در زمینه نظارت و رقابت محور داشته است.
مقررات، بلکه برخی از تمرکززدایی از مقررات به عنوان بازیگران در حال افزایش از بازیگران، بسیاری از بین المللی و
ماهیت فراملی، خود را در جنبه های کلیدی محیط نظارتی مطرح کرده اند. این مقاله
پیامدهای این تغییرات در ترکیب مقرراتی در مورد آموزش عالی را برای راه هایی که می شود بررسی می کند
دانشگاه ها محیط نظارتی خود را مدیریت می کنند و اولاً استدلال می کنند که شواهد قابل توجهی از فراتنظیمات وجود دارد
رویکردهای تنظیم مقررات دانشگاه ها، و دوم اینکه چنین رویکرد فراتنظیمی است
مطابق با تاکید بر استقلال دانشگاه، چالشی را برای دانشگاه ها در نحوه استفاده از
خودمختاری (متغیر بر اساس کشور) آنها باید محیط خود را مدیریت کنند.
اصالت/ارزش – این مقاله تحلیلی اصلی از نحوه مناسب ترین دانشگاه ها ارائه می دهد
پاسخ دهند و استقلال خود را، هر چند متغیر، برای رسیدگی به محیط نظارتی خارجی خود به کار گیرند.
نویسنده پیشنهاد می‌کند که ممکن است به طور فزاینده‌ای محیط نظارتی خارجی را به عنوان فراتنظیم‌کننده ببینیم
شخصیت ها و دانشگاه ها از فرآیندهای حاکمیت انعکاسی بیشتر استفاده می کنند.
کلیدواژه ها مقررات، آموزش عالی، رتبه بندی، OECD
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.