فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع دانش مبتنی بر قلمرو مدیریت در بین المللی فرآیندهای بازاریابی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع دانش مبتنی بر قلمرو مدیریت در بین المللی فرآیندهای بازاریابی PDF دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع دانش مبتنی بر قلمرو مدیریت در بین المللی فرآیندهای بازاریابی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع دانش مبتنی بر قلمرو مدیریت در بین المللی فرآیندهای بازاریابی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع دانش مبتنی بر قلمرو مدیریت در بین المللی فرآیندهای بازاریابی PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع دانش مبتنی بر قلمرو مدیریت در بین المللی فرآیندهای بازاریابی PDF

در قالب pdf و در ۱۸ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:

فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع دانش مبتنی بر قلمرو مدیریت در بین المللی فرآیندهای بازاریابی PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Territory-based knowledge
management in international
marketing processes – the case of
“Made in Italy” SMEs
چکیده:خلاصه
هدف – این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل قلمرو به عنوان یک عامل متمایز که از طریق آن مفهوم و
عمل "ساخت ایتالیا" عمل می کند. به طور خاص، این مطالعه نقش محلی و فرعی را در نظر می گیرد
همکاری های کارآفرینی که عواملی مانند تاریخ، سبک و استعداد را حفظ و تقویت می کند
جوهره «کیفیت» ایتالیایی و به عنوان ستون سرمایه داری سرزمینی ایتالیا.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – این تحقیق با بررسی این پدیده ایتالیایی را بررسی می کند
شرکت های کوچک و متوسط (SME) که با موفقیت در خارج از کشور (و همچنین در بازار داخلی) رقابت می کنند.
با رویکرد «گلوکال» با اتخاذ فرمول کارآفرینی نواحی صنعتی.
یافته ها – نتایج نشان می دهد که گسترش بین المللی به طور فزاینده ای پیچیده تر می شود (همانطور که هست
هر استراتژی رشد/توسعه) اما «گلوکالیسم» می تواند یک محرک بالقوه برای موفقیت باشد
استراتژی های بین المللی سازی به طور خاص، برای SME های فعال در مناطق صنعتی، سرمایه داری سرزمینی
می تواند به عنوان یک عامل رقابتی منحصر به فرد ظاهر شود، زیرا جزء سرمایه ساختاری محلی و جهانی است
سرمایه شهرت، مانند مورد «ساخت ایتالیا».
اصالت/ارزش – در یک محیط بازار به طور فزاینده جهانی شده، بسیاری از شرکت ها به دنبال خارجی هستند
بازارهایی برای حفظ و گسترش مزیت رقابتی و عملکرد تجاری. یک بار شرکت ها

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.