فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع اختلال در عرضه در پی بحران COVID-19 و سازمانی کارایی PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع اختلال در عرضه در پی بحران COVID-19 و سازمانی کارایی PDF دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع اختلال در عرضه در پی بحران COVID-19 و سازمانی کارایی PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع اختلال در عرضه در پی بحران COVID-19 و سازمانی کارایی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع اختلال در عرضه در پی بحران COVID-19 و سازمانی کارایی PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع اختلال در عرضه در پی بحران COVID-19 و سازمانی کارایی PDF
در قالب pdf و در ۲۰ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع اختلال در عرضه در پی بحران COVID-19 و سازمانی کارایی PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Supply disruption in the wake of
COVID-19 crisis and organisational
performance
چکیده:خلاصه
هدف – این مطالعه با هدف آزمایش تأثیر همهگیری ویروس کرونا (کووید-۱۹) بر شرکتهای بزرگ، با
با توجه به اختلال عرضه، بهره وری، رضایت مشتری و عملکرد شرکت.
طراحی/روششناسی/رویکرد – طرح پیمایش مقطعی و نمونهگیری طبقهای
تکنیک برای انتخاب کارکنان و جمع آوری داده ها اجرا شد. تحلیل عاملی تاییدی
برای بررسی داده ها و برازش مدل از (CFA) و برای بررسی برازش مدل از مدل معادلات ساختاری استفاده شد
آزمون فرضیه ها
یافتهها – همهگیری باعث اختلال در عرضه شد، اما تأثیر قابلتوجهی بر بهرهوری نداشت
شرکت های تولیدی به طور مستقیم با این حال، اختلال عرضه به طور مثبت و قابل توجهی بر بهره وری تأثیر گذاشت.
بهرهوری سازمانی تأثیر معنیداری بر رضایت مشتری نداشت، اما در هنگام میانجیگری
ارتباط بین کووید-۱۹ و رضایت مشتری، تأثیر غیرمستقیم مثبتی ایجاد می کند. سرانجام، کووید-
۱۹ و اختلال عرضه با میانجیگری بهره وری سازمانی هر دو معنی دار منفی بودند
روابط بر عملکرد
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق – داشتن یک مدل منحصر به فرد، مسیری را برای آینده ایجاد می کند
محققان برای بررسی بیشتر اگر چه انتظار می رفت رضایت مشتری تحت تأثیر قرار گیرد
همه گیر، جالب است بدانید که رضایت مشتری زمانی که توسط سازمانی میانجی گری می شود
بهره وری به طور مثبت تحت تاثیر قرار گرفت
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 