فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع چشم انداز بازار در حال ظهور چیزی که حرفه ای می کند شرکت های خدماتی موفق PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع چشم انداز بازار در حال ظهور چیزی که حرفه ای می کند شرکت های خدماتی موفق PDF دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع چشم انداز بازار در حال ظهور چیزی که حرفه ای می کند شرکت های خدماتی موفق PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع چشم انداز بازار در حال ظهور چیزی که حرفه ای می کند شرکت های خدماتی موفق PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع چشم انداز بازار در حال ظهور چیزی که حرفه ای می کند شرکت های خدماتی موفق PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع چشم انداز بازار در حال ظهور چیزی که حرفه ای می کند شرکت های خدماتی موفق PDF
در قالب pdf و در ۲۲ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع چشم انداز بازار در حال ظهور چیزی که حرفه ای می کند شرکت های خدماتی موفق PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :An emerging market perspective
of what makes professional
service firms successful
چکیده:خلاصه
هدف – علیرغم بحرانی بودن مشارکت های استراتژیک برای بقا و موفقیت خدمات حرفه ای
شرکت ها (PSF) در بازارهای نوظهور، کمبود تحقیقات در مورد موضوع وجود دارد. به طور خاص، زیاد نیست
شناخته شده در مورد پویایی مشارکت بین شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) در
بخش خدمات حرفه ای اقتصاد هدف این مقاله بررسی پویایی تأثیر
سازه هایی مانند ویژگی های مشارکت، رفتار ارتباطی و حل تعارض مشارکتی
در مورد موفقیت مشارکت
طراحی/روششناسی/رویکرد – یک نظرسنجی کمی برای ۳۰۰ PSF کوچک و متوسط ارسال شد.
به نرخ پاسخ ۷۹% دست یافت. سپس داده ها با استفاده از تکنیک های دو متغیره و چند متغیره تجزیه و تحلیل می شوند.
یافتهها – نتایج نشان داد که بین دو جزء از سه مؤلفهی ویژگیها رابطه مثبت وجود دارد
مشارکت (یعنی تعهد و هماهنگی) و موفقیت مشارکت ها. تعهد و
هماهنگی به عنوان ویژگی های مهم شرکا ظاهر شد که بر موفقیت مشارکت تأثیر می گذارد. مخالف
در مطالعات قبلی، اعتماد و به اشتراک گذاری اطلاعات تأثیر مثبتی بر موفقیت مشارکت نداشت.
پیامدهای عملی – PSF ها در بازارهای نوظهور به تلاش های هماهنگ برای حفظ رقابت نیاز دارند
مشارکت های پایدار برای ایجاد هر تاثیر قابل توجهی، آنها باید مهارت های معاصر را در این زمینه توسعه دهند
مدیریت تضاد مشارکتی
اصالت/ارزش – این مقاله نیاز به PSFs و SMEs در سایر بخش های خدماتی را برجسته می کند.
بازارهای نوظهور برای مهار مشارکت ها به عنوان ابزاری ارزشمند برای غلبه بر کاستی های سیاست فعلی
چارچوب های نظارتی در بازارهای مربوطه خود.
کلیدواژهها شرکتهای کوچک و متوسط، شرکتهای خدمات حرفهای، مشارکت، عوامل حیاتی موفقیت، بازارهای نوظهور،
موفقیت مشارکت
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 