فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع خدمات پس از فروش، ارزش ویژه برند و قصد خرید برای خرید محصول دست دوم PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع خدمات پس از فروش، ارزش ویژه برند و قصد خرید برای خرید محصول دست دوم PDF دارای ۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع خدمات پس از فروش، ارزش ویژه برند و قصد خرید برای خرید محصول دست دوم PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع خدمات پس از فروش، ارزش ویژه برند و قصد خرید برای خرید محصول دست دوم PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع خدمات پس از فروش، ارزش ویژه برند و قصد خرید برای خرید محصول دست دوم PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع خدمات پس از فروش، ارزش ویژه برند و قصد خرید برای خرید محصول دست دوم PDF
در قالب pdf و در ۱۶ صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع خدمات پس از فروش، ارزش ویژه برند و قصد خرید برای خرید محصول دست دوم PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :After-sales services, brand equity
and purchasing intention to buy
second-hand product
چکیده:خلاصه
هدف – هدف این مطالعه بررسی مفهوم ارزش ویژه برند و تمایل به خرید دست دوم است.
محصولات در زمینه خودرو از مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری به عنوان یک لنز نظری استفاده می شود
خدمات پس از فروش، اعتبار برند و وفاداری به برند را به عنوان محرک ارزش ویژه برند و تمایل به
خرید محصول دست دوم
طراحی/روششناسی/رویکرد – از پرسشنامه نظرسنجی مبتنی بر نمونهگیری در دسترس استفاده میشود
جمع آوری داده ها از صاحبان خودرو در مجموع از ۴۳۳ پاسخ نظرسنجی برای آزمایش تجربی استفاده شد
اندازه گیری ها و گزاره ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM).
یافته ها – یافته ها نشان می دهد که خدمات پس از فروش یک عامل کلیدی در توسعه اعتبار برند است
و وفاداری به برند نتایج همچنین در حمایت از تأثیر مثبت و معنادار اعتبار برند و
وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند و تمایل به خرید محصولات دست دوم.
اصالت/ارزش – ارزش ویژه برند بیانگر پاسخ و ترجیح متفاوتی نسبت به تلاشهای بازاریابی است
یک محصول در نتیجه شناسایی برند آن به دست می آید. اگرچه تمرینکنندگان فعالانه درگیر موقعیت هستند
خود را به عنوان یک نام تجاری منحصر به فرد، جذاب و قوی، اطلاعات کمی در مورد ارزش ویژه این نام تجاری در مورد
محصولات دست دوم این مطالعه یک دیدگاه برندسازی جایگزین را برای محققان دانشگاهی و به محققان ارائه می دهد
مدیر بازاریابی همانطور که این مطالعه به صراحت به بررسی تأثیر خدمات پس از فروش در توسعه برند می پردازد
اعتبار، وفاداری به برند، ارزش ویژه برند و تمایل به خرید محصول دست دوم به عنوان یک نتیجه.
کلمات کلیدی خدمات پس از فروش، اعتبار برند، وفاداری به برند، ارزش ویژه برند،
قصد خرید کالای دست دوم
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 