فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع هواداری، بخشش و آینده پشتیبانی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع هواداری، بخشش و آینده پشتیبانی PDF دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع هواداری، بخشش و آینده پشتیبانی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع هواداری، بخشش و آینده پشتیبانی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع هواداری، بخشش و آینده پشتیبانی PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع هواداری، بخشش و آینده پشتیبانی PDF

در قالب pdf و در ۱۸ اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل:

فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع هواداری، بخشش و آینده پشتیبانی PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Fandom, forgiveness and future
support
چکیده:خلاصه
هدف – این مطالعه چگونگی ارتباط ویژگی‌ها و نگرش‌های مخاطب را با ادراک آن‌ها بررسی می‌کند
صداقت و بخشش عذرخواهی شخصیت های عمومی که در یوتیوب پست شده اند.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – چهارصد و بیست و هفت شرکت‌کننده بزرگسال از طریق استخدام شدند
آمازون Mechanical Turk یک نظرسنجی آنلاین را از طریق Qualtrics تکمیل کرد. شرکت کنندگان به طور تصادفی به
دو مورد از چهار عذرخواهی شخصیت عمومی که در یوتیوب پست شده است را مشاهده کنید.
یافته ها – نتایج نشان داد که مخاطبان طرفدار و شهرت و جذابیت مردم را درک کرده اند.
ارقام مربوط به ادراک صداقت و بخشش بودند. و ادراک اخلاص و گذشت
مربوط به اهداف حمایت آتی بود.
محدودیت ها/پیامدهای تحقیق – «یکسانی» بین چهره عمومی و مخاطب الف
پاسخ مطلوب تر به عذرخواهی، و این با مطالعات قبلی سازگار نیست. برای تشابه نژادی،
نتایج می تواند بازتابی از تعداد کم شرکت کنندگان غیر سفیدپوست باشد. با این حال، نتایج می تواند
نشان می دهد که "یکسانی" به اندازه یکسانی جمعیتی، مانند نژاد، جنس یا سن، ساده نیست.
پیامدهای عملی – یافته های نویسندگان اهمیت جمع آوری و معیار را افزایش می دهد
تحقیقات نگرشی قبل از بحران برای تجهیز و اطلاع رسانی بهتر متخصصان ارتباطات برای واکنش به بحران. که در
علاوه بر این، این مطالعه نشان می‌دهد که شهرت قوی و طرفداران یک شخصیت عمومی نوعی تلقیح را فراهم می‌کند.
کاهش آسیب شهرت
پیامدهای اجتماعی – این یافته که جذابیت درک شده به طور مثبت با ادراک از صداقت ارتباط دارد.
و بخشش با تحقیقات روان‌شناختی همخوانی دارد که نشان می‌دهد جذابیت اجتماعی مثبت زیادی دارد
پیامدها – حتی در ارتباطات واسطه ای.
اصالت/ارزش – شواهد نشان می دهد که عذرخواهی رسانه های اجتماعی مهم است. متخصصان ارتباطات نیاز دارند
به فرصت‌های عذرخواهی با آگاهی دقیق از پیامدهای ارتباطی و اهداف آینده نزدیک شوید
حمایت می تواند بر اساس نگرش مخاطبان رسانه های اجتماعی در ارتباط با شخصیت عمومی تغییر کند.
کلمات کلیدی رسانه های اجتماعی، عذرخواهی، مدیریت بحران، یوتیوب
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.