فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید PDF دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید PDF
در قالب pdf و در ۲۰ اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل:
فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Online university education
is the new normal
چکیده:خلاصه
هدف – به دنبال تغییر سریع به یادگیری آنلاین به دلیل COVID-19، این مقاله با هدف مقایسه
اثربخشی نسبی روشهای تدریس دانشگاهی حضوری و آنلاین
طراحی/روششناسی/رویکرد – یک بررسی محدودهبندی برای بررسی نتایج یادگیری انجام شد
در داخل و بین برنامه های تدریس آنلاین و حضوری (F2F) دانشگاه.
یافتهها – اگرچه تحقیقات قبلی از موضع «بدون تفاوت معنیدار» حمایت کرده است، مروری بر
۹۱ مطالعه تطبیقی طی سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰، ۳۷ مورد (۴۱%) را شناسایی کردند که آموزش آنلاین را مرتبط دانستند.
با نتایج یادگیری بهتر، ۱۷ نفر (۱۸%) که طرفدار F2F بودند و ۳۷ نفر (۴۱%) تفاوت معنی داری را گزارش نکردند.
محتوای آنلاین با هدف توسعه یافته که از پرس و جو و چالش شناختی "به رهبری دانش آموز" پشتیبانی می کند به عنوان ذکر شده است.
عوامل حمایت کننده از نتایج یادگیری بهتر
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق – این مطالعه یک روش از پیش تعریف شده را در بررسی اتخاذ می کند
ادبیاتی که دقت در شناسایی مطالعات مرتبط را تضمین می کند. نمونه بزرگ از مطالعات (n = 91) پشتیبانی می کند
مقایسه حالتهای یادگیری گسسته اگرچه تنوع زیاد در مفاهیم کلیدی و متغیرهای نتیجه باعث شد
مقایسه مستقیم برخی از مطالعات دشوار است. عدم دقت روش شناختی در برخی مطالعات مشاهده شد.
اصالت/ارزش – در نتیجه COVID-19، تدریس آنلاین دانشگاه به "عادی جدید" تبدیل شده است
همچنین سؤالات مربوط به اثربخشی آن را مجدداً متمرکز کرد. وزن شواهد حاصل از این بررسی این است که آنلاین است
یادگیری حداقل به همان اندازه موثر و اغلب بهتر از روش های F2F در حمایت از نتایج یادگیری است، البته
این تفاوت ها اغلب کم است. این یافته ها سوالاتی را در مورد مزایای احتمالی یادگیری F2F مطرح می کند
و پرونده بازگشت به کلاس های درس فیزیکی در طول همه گیری و فراتر از آن را پیچیده می کند.
کلیدواژهها یادگیری دیجیتالی، آموزش الکترونیکی، روشهای تدریس، شناختی، دانشگاهها، آموزش عالی
نوع مقاله بررسی ادبیات
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 