فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع حمایت از دانش آموزان با مربیگری یا آموزش بسته به پایه آنها نیازهای روانی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع حمایت از دانش آموزان با مربیگری یا آموزش بسته به پایه آنها نیازهای روانی PDF دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع حمایت از دانش آموزان با مربیگری یا آموزش بسته به پایه آنها نیازهای روانی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع حمایت از دانش آموزان با مربیگری یا آموزش بسته به پایه آنها نیازهای روانی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع حمایت از دانش آموزان با مربیگری یا آموزش بسته به پایه آنها نیازهای روانی PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع حمایت از دانش آموزان با مربیگری یا آموزش بسته به پایه آنها نیازهای روانی PDF

در قالب pdf و در ۱۷ اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل:

فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع حمایت از دانش آموزان با مربیگری یا آموزش بسته به پایه آنها نیازهای روانی PDF
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مروری بر تحقیقات قبلی

روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها

نتیجه گیری

منابع

Abstract

Introduction

Literature review

Method

Results

References

موضوع انگلیسی:Supporting students with coaching
or training depending on their basic
psychological needs

چکیده:خلاصه
هدف – این مطالعه با هدف بررسی چگونگی نیازهای اساسی روانشناختی دانشجویان دانشگاه (استقلال،
شایستگی و ارتباط) تعیین می کند که آیا مربیگری یا آموزش برای آنها حمایت بیشتری می کند.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – فرآیندهای مربیگری زندگی واقعی (N1 5 110) و آموزش (N2 5 176) با
دانش آموزان به عنوان مشتری مورد بررسی قرار گرفتند، نیازهای دانش آموزان قبل از مربیگری/آموزش، نیاز آنها اندازه گیری شد
تحقق پس از مربیگری/آموزش و رضایت آنها و دستیابی به هدف/انگیزه درونی پس از
مربیگری/آموزش.
یافته ها – نتایج نشان می دهد که دانشجویان دانشگاهی با نیاز به استقلال بالاتر این نیاز را به الف برآورده می کنند
به میزان بیشتری از طریق مربیگری، در حالی که دانشجویان دانشگاهی با نیاز به شایستگی بالاتر این نیاز را داشتند
تا حد زیادی از طریق آموزش محقق می شود.
محدودیت‌ها/پیامدهای تحقیق – پژوهش بر روی دانشجویان دانشگاه متمرکز بوده و در سال انجام شد
دانشگاه های آلمانی زبان، بنابراین مشخص نیست که تا چه حد یافته ها قابل انتقال به زمینه های دیگر هستند. که در
علاوه بر این، تحقیقات آینده برای مقایسه بیشتر ابزارهای توسعه شخصی، مانند مربیگری یا
مشاوره
پیامدهای عملی – نتایج نشان دهنده ارتباط مناسب ترین ابزار توسعه شخصی است
(کوچینگ یا آموزش) بسته به نیاز دانش آموزان. علاوه بر این، مربیان باید از استقلال حمایت کنند،
در حالی که مربیان باید حامی شایستگی باشند.
اصالت/ارزش – حمایت از دانش‌آموزان با مناسب‌ترین ابزار توسعه شخصی ضروری است
اثربخشی این ابزار بنابراین، ابزار توسعه شخصی مورد استفاده باید منعکس کننده نیازهای دانش آموزان باشد: دانش آموزان
با نیاز به استقلال بالا باید مربیگری دریافت کنند، در حالی که دانش آموزانی که به شایستگی بالایی نیاز دارند باید آموزش ببینند
آموزش دریافت کنند.
کلیدواژه ها مربیگری، آموزش، نیازها، نظریه خودتعیین، برآورده شدن نیاز، رضایت،
دانشجویان دانشگاه
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.