فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مقایسه مصرف کنندگان در گروه به نفع و فرآیندهای خصومت برون گروهی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مقایسه مصرف کنندگان در گروه به نفع و فرآیندهای خصومت برون گروهی PDF دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مقایسه مصرف کنندگان در گروه به نفع و فرآیندهای خصومت برون گروهی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مقایسه مصرف کنندگان در گروه به نفع و فرآیندهای خصومت برون گروهی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مقایسه مصرف کنندگان در گروه به نفع و فرآیندهای خصومت برون گروهی PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مقایسه مصرف کنندگان در گروه به نفع و فرآیندهای خصومت برون گروهی PDF

در قالب pdf و در ۳۴ اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل:

فایل پی دی اف کامل مقاله isi با موضوع مقایسه مصرف کنندگان در گروه به نفع و فرآیندهای خصومت برون گروهی PDF
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مروری بر تحقیقات قبلی

روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها

نتیجه گیری

منابع

Abstract

Introduction

Literature review

Method

Results

References

موضوع انگلیسی:Comparing consumers’
in-group-favor and
out-group-animosity processes
within sports sponsorship
چکیده:خلاصه
هدف – هدف این مقاله مقایسه دو فرآیند کلی شناسایی تیمی از طرف مشتریان در گروه است.
و واکنش های خصومت برون گروهی به حمایت های ورزشی.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – این مقاله از دو مطالعه و چهار نمونه حرفه‌ای استفاده می‌کند
طرفداران بیسبال در تایوان (N = 1294). در مطالعه ۱، داده های هواداران سه تیم توسط آنالیز شد
استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری چند گروهی برای در نظر گرفتن اثرات تیمی و در نظر گرفتن موازی درون گروهی
فرآیندهای طرفداری و خصومت برون گروهی. در مطالعه ۲ از هواداران یک تیم نمونه گیری شد و
به طور تصادفی برای ارزیابی حامیان مالی یکی از سه تیم رقیب خاص به حساب می آید
تفاوت در رقابت تیمی و رقابت در هر دو مطالعه، این دو فرآیند با استفاده از مقایسه شدند
الگوهای روابط معنادار و تفاوت در شناسایی غیر مستقیم – نگرش – نتیجه
روابط
یافته‌ها – نتایج مثبت فرآیندهای به نفع درون گروهی دامنه وسیع‌تری داشتند و بارزتر بودند.
در بزرگی مطلق نسبت به نتایج منفی فرآیندهای خصومت برون گروهی در تمام نتایج و
مطالعات.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق – تحقیق در یک کشور انجام شد و در نظر گرفته شد
حمایت مالی از یک ورزش این امکان وجود دارد که نتایج برای لیگ های کشورهای مختلف، بیشتر متفاوت باشد
لیگ های جهانی و پایگاه های هواداران مختلف.
مفاهیم عملی – نتایج نشان می دهد که مدیران باید به دقت بررسی کنند که آیا
پیامدهای منفی خصومت برون گروهی در واقع وجود دارند، به اندازه کافی گسترده یا به اندازه کافی قوی
مداخله پرهزینه یا سازش‌کننده را تضمین می‌کند، زیرا ممکن است همیشه حضور نداشته باشند یا
معنی دار.
اصالت/ارزش – این مقاله وسعت و قدرت نسبتاً بیشتری را در درون گروهی نشان می دهد.
هنگامی که به طور مستقیم با فرآیندهای خصومت خارج از گروه مقایسه می شود.
کلمات کلیدی شناسایی تیم، حمایت ورزشی، رقابت، نفع درون گروهی،
خصومت برون گروهی، پارادایم گروهی حداقلی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.