فایل پی دی اف کامل مقاله رویکرد شبیه سازی ترکیبی برای بهبود ظرفیت راه آهن و برنامه های قطار PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله رویکرد شبیه سازی ترکیبی برای بهبود ظرفیت راه آهن و برنامه های قطار PDF دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله رویکرد شبیه سازی ترکیبی برای بهبود ظرفیت راه آهن و برنامه های قطار PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله رویکرد شبیه سازی ترکیبی برای بهبود ظرفیت راه آهن و برنامه های قطار PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله رویکرد شبیه سازی ترکیبی برای بهبود ظرفیت راه آهن و برنامه های قطار PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل مقاله رویکرد شبیه سازی ترکیبی برای بهبود ظرفیت راه آهن و برنامه های قطار PDF

موضوع انگلیسی:Hybrid simulation approach for improving railway capacity
and train schedules
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: pdf
تعداد صفحه:۱۴
سال انتشار:۲۰۱۵

چکیده
مدیریت زمان بندی یکی از روشهای عملیاتی است که معمولاً در آن استفاده می شود
سیستم راه آهن اروپایی با ساختار بالا برای بهبود استفاده از ظرفیت و حفظ پارامترهای سطح قابل قبول خدمات (LOS) ؛ اما مزایای بالقوه آنها برای کمتر
سیستم ساختار یافته ایالات متحده توجه کمی شده است. هدف این مطالعه این بود که
استفاده از ویژگی های مدیریت جدول زمانی را برای تجزیه و تحلیل بین این موارد بررسی کنید
پارامترهای LOS و استفاده از ظرفیت در ایالات متحده این تحقیق از یک روش شبیه سازی ترکیبی استفاده می کند ، جایی که خروجی RTC ، یک ابزار شبیه سازی توسعه یافته در ایالات متحده ، به عنوان
ورودی برای فشرده سازی جدول توسط RailSys ، یک ابزار شبیه سازی توسعه یافته در اروپا. ۲۸
سناریوهایی در RailSys برای شناسایی سناریوی ترجیحی با LOS منطقی توسعه داده شد
پارامترها ضمن حفظ استفاده از ظرفیت تحت آستانه توصیه شده ،
و سناریوی انتخابی RailSys سپس در RTC تأیید شد. نتایج مطالعه
نشان داد که حداکثر ۱۰ دقیقه زمان اقامت مجاز بهترین ظرفیت راهرو را ارائه می دهد
بهره برداری همچنین ، پارامترهای LOS برای تعداد کل توقف ها به میزان قابل توجهی بهبود یافت
(۵۵ درصد کاهش) ، زمان کل ساکن شدن (کاهش ۸۰ درصد) و زمان متوسط ساکن شدن (کاهش ۶۵ درصد).
در حالی که مدت زمانبندی افزایش یافت (استفاده از ظرفیت کاهش یافت) تا ۱۸
نسبت به برنامه اولیه

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.