فایل ورد کامل گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان با روش های مناسب ۲۴ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان با روش های مناسب ۲۴ صفحه در word دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان با روش های مناسب ۲۴ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان با روش های مناسب ۲۴ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان با روش های مناسب ۲۴ صفحه در word :
دانلود ورد با موضوع فایل ورد کامل گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان با روش های مناسب ۲۴ صفحه در word دارای ۱۸ صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.
تعداد صفحه : ۱۸ صفحه
فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس
قسمتی از متن نمونه:
فایل ورد کامل گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان با روش های مناسب ۲۴ صفحه در word
فهرست مطالب
مقدمه (بیان مساله و طرح موضوع ) …. ۳
ارزیابی از وضعیت موجود … ۴
اهداف گزارش تخصصی : …. ۵
هدف اصلی : . ۵
اهداف جزئی : …. ۵
مقایسه با شاخص : ۵
جمع آوری اطلاعات .. ۵
خلاصه یافته های اولیه (موانع و مشکلات درس عربی هفتم ) … ۷
اتنخاب راه جدید موقتی .. ۱۰
چگونگی اجرای راه های جدید . ۱۳
سایر روشهای پیاده شده در کلاس … ۱۳
ارزیابی بعد از اجرای طرح …. ۱۴
نتایج بعد اجرای طرح ( نقاط قوت ) . ۱۵
نتیجه گیری … ۱۵
پیشنهادات . ۱۶
فایل ورد کامل گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان با روش های مناسب ۲۴ صفحه در word
فهرست منابع . ۱۷
ب
مقدمه (بیان مساله و طرح موضوع )
زبان فارسی در مدارس زیاد طرفدار ندارد، زبان انگلیسی هم همین طور ولی بـا ایـن حـال طرفـداران زبـان
عربی در مدارس از این دو نیز کمتر است تا آنجا که بی میلی به این درس را میشـود از عضـلات منقـبض
صورت دانش آموزان وقتی نام درس عربی می آید، فهمید.
عربی زبان آسانی نیست، یعنی از زبان فارسی پیچیده تر است و قواعدی گیج کننده دارد. این ذات این زبـان
است اما سالهاست کتابهای درسی نیز مزید بر علت شده و این پیچیدگی ذاتی را پیچیده تر کرده است.
دانش آموزانی که هنوز در سیستم قدیم آموزشی درس میخوانند یعنی هنوز دانش آموز دبیرسـتان محسـوب
میشوند، نه دانش آموز دوره متوسطه دوم، همچنان با کتاب های خشک و بی انعطاف عربی کلنجار میرونـد
اما دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم یعنی اول و دوم راهنمایی قدیم، دو سال است دو کتاب تـازه تـالیف
میخوانند که یک سر و گردن از کتابهای قدیم بالاتر است.
از جلد کتاب که شروع کنیم، کتاب عربی پایه هفتم، نام چهار فصل سال را به عربی یـاد مـیدهـد و کتـاب
هشتم ترجمه شده این شعر حافظ را: از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه / دارم مـن از فـراقش در دیـده
صد علامت
تاکید اصلی درس های این دو کتاب نیز بر آموزش لغات است. به طوری که مولفان کتاب هشـتم در مقدمـه
توضیح داده اند، دانش آموزان تا پایان سال ۲۰۰ واژه پرکاربرد عربی را خواهند آموخت و اگر این لغات را با
۴۰۰ واژه آموخته شده در سال هفتم جمع کنند، در مجموع ۶۰۰ لغت عربـی را در حافظـه دارنـد کـه بـرای
خواندن و فهم قرآن، احادیث، روایات و حتی متون فارسی به کارشان می آید.
آنچه به وضوح مشهود است، حضور کم رنگ قواعد در کتاب های جدید است؛ بـه طـوری کـه حـالا دانـش
آموزان پایه هفتم و هشتم مثل دانش آموزان پیش از خود مجبور نیستند دغدغه ذهب، ذهبا، ذهبـوا را داشـته
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 