فایل ورد کامل گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب ۲۹ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب ۲۹ صفحه در word دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب ۲۹ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب ۲۹ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب ۲۹ صفحه در word :

دانلود ورد با موضوع فایل ورد کامل گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب ۲۹ صفحه در word دارای ۲۶ صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد صفحه : ۲۶ صفحه
فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

فایل ورد کامل گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پایه اول ابتدایی با راهکارهای مناسب ۲۹ صفحه در word
فهرست

مقدمه (بیان و طرح موضوع ) ۴

ارزیابی از وضع موجود : ۵

اهداف گزارش تخصصی : ۶

هدف اختصاصی :. ۶

اهداف جزئی : ۶

مقایسه با شاخص : ۶………………………………………………………………

بررسی موانع و مشکلات بی انضباطی در دانش آموزان ۶.

علل بی انضباطی دانش آموزان .۶

الف :علل مربوط به دانش آموزان مانند ۶

دانش آموزان که مشکلات خاصی ایجاد میکنند در نظر فونتاناشامل دو دسته اند ۷

ب)علل مربوط به معلم ۷

ج)علل مربوط به کلاس درس: ۹

تأثیر محیط عاطفی کلاس : ۱۰

د)علل مربوط به خانواده: ۱۰

.۲ شرایط ناسالم خانوادگی: ۱۱

.۳ فقدان والدین: ۱۱

.۴عدم ثبات قوانین و معیارهای اخلاقی: ۱۱

ه

ه)علل مربوط به روابط اجتماعی ۱۲

عوامل روانی : ۱۲

جمع آوری اطلاعات ۱۳

مقات در این زمینه : ۱۵

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل: ۱۷

دیل بی انضباطی دانش آموزان: ۱۷

کوچک بودن فضای کلاس ۱۷

فقدان یکی از والدین ۱۸

مشاوره و مذاکره با دانش آموز نامنظم : ۲۰

انتخاب راه حل موقی و اجرای نظارت بر آن ۲۴

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) ۲۵

ارزشیابی ونتیجه گیری و گزارش نهایی: ۲۶

منابع و مأخذ مورد استفاده: ۲۶

ه

مقدمه (بیان و طرح موضوع )

هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلا اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم.کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند که از رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری
کنیم یا آن ها را به حداقل برسانیم. از جمله:

از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم. باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم که مقررات ما در اداره کلاس کدام اند و از ایشان چه انتظارهایی داریم.

محیط کلاس را از هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان ما در کلاس راحت اند.و در مدرسه احساس آرامش می کنند.

فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای همه دانش آموزان، معنادار باشند؛ و با رغبت ها و توانایی های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن،
محتوای درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقا بدانیم.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.