فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف ارزیابی عملکرد و عملکرد مدیریت (فصل دوم ) ۴۸ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف ارزیابی عملکرد و عملکرد مدیریت (فصل دوم ) ۴۸ صفحه در word دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف ارزیابی عملکرد و عملکرد مدیریت (فصل دوم ) ۴۸ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف ارزیابی عملکرد و عملکرد مدیریت (فصل دوم ) ۴۸ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف ارزیابی عملکرد و عملکرد مدیریت (فصل دوم ) ۴۸ صفحه در word :

دانلود ورد با موضوع مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف ارزیابی عملکرد و عملکرد مدیریت (فصل دوم پایان نامه) دارای ۴۴ صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد صفحه : ۴۴ صفحه
فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

ل دوم: ارزیابی عملکرد
۲-۱ ارزیابی عملکرد ۱۳
۲-۱-۱ مقدمه ۱۳
۲-۱-۲ تاریخچه ارزیابی عملکرد ۱۳
۲-۱-۳ تعریف ارزیابی عملکرد ۱۴
۲-۱-۴ اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد ۱۵
۲-۱-۵ فرآیند ارزیابی عملکرد ۱۶
۲-۱-۶ انواع مدل‌های ارزیابی عملکرد ۱۸
۲-۱-۶-۱ مدل اسکور ۱۸
۲-۱-۶-۲ مدل تعالی عملکرد سازمانی اروپا ۱۸
۲-۱-۶-۳ مدل کارت امتیازی متوازن ۱۹
۲-۱-۶-۴ مدل ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه ۱۹
۲-۱-۶-۵ مدل برتری سازمانی ۲۰
۲-۱-۶-۶ مدل تحلیل پوششی داده‌ها ۲۰
۲-۱-۷ ویژگی‌های یک مدل مناسب برای ارزیابی ۲۰
۲-۲ مقدمه ۲۲
۲-۲-۱ مدیریت خرید ۲۳
۲-۲-۱-۱چه کالایی باید خرید شود؟ ۲۴
۲-۲-۱-۲چقدر باید خرید کرد؟ ۲۴
۲-۲-۱-۳ چه موقع باید خرید نمود؟ ۲۵
۲-۲-۱-۴ از کجا باید خرید شود؟ ۲۵
۲-۲-۱-۵ با چه نرخی باید خرید کرد؟ ۲۵
۲-۲-۲ مدیریت(زنجیره) عرضه(تأمین) ۲۶
۲-۲-۳ مدیریت عرضه و خرید ۲۷
۲-۲-۴ اهمیت عملکرد مدیریت عرضه و خرید ۲۸
۲-۲-۵ تأثیر مدیریت عملکرد مدیریت عرضه و خرید در عملکرد مالی شرکت‌ها ۲۹
۲-۲-۵-۱ تعداد مدیران و خریداران استراتژیک ۳۰
۲-۲-۵-۲ تعداد تأمین‌کنندگان ۳۰
۲-۲-۶ تأثیر محرک‌های عملکرد مدیریت عرضه و خرید در نتایج مدیریت عملکرد عرضه و خرید ۳۰
۲-۲-۶-۱ صرفه‌جویی در هزینه‌ها ۳۰
۲-۲-۶-۲ همکاری‌های عملکردی ۳۱
۲-۲-۶-۳ مدیریت عملکرد تأمین‌کننده ۳۱
۲-۲-۷ تبدیل نتایج عملکرد مدیریت عرضه و خرید به عملکرد مالی شرکت ۳۱
۲-۲-۸ روش‌های مختلف انتخاب رویکرد ارزیابی مدیریت عرضه و خرید ۳۲
۲-۲-۸-۱مدل‌های تصمیم‌گیری در زمینه شناسایی و صلاحیت تأمین‌کنندگان مناسب (انتخاب اولیه) ۳۲
۲-۲-۸-۲ مدل‌های تصمیم‌گیری در مرحله انتخاب نهایی ۳۳
۲-۳ مقدمه ۴۳
۲-۳-۱ تحلیل پوششی داده‌ها ۴۳
۲-۳-۲ تاریخچه مدل تحلیل پوششی داده‌ها ۴۴
۲-۳-۳ ماهیت ورودی و خروجی در مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها ۴۴
۲-۳-۴ راهکارهای بهبود واحدهای ناکارا در مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها ۴۵
۲-۳-۴-۱ ماهیت ورودی محور ۴۵
۲-۳-۴-۲ ماهیت خروجی محور ۴۵
۲-۳-۵ ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل تحلیل پوشششی داده‌ها ۴۶
۲-۳-۶ مدل‌های پایه‌ای تحلیل پوششی داده‌ها ۴۶
۲-۳-۶-۱ مدل نسبت CCR 47
۲-۳-۶-۲ مدل مضربی CCR ورودی محور ۴۷
۲-۳-۶-۳ مدل پوششی CCR ورودی محور ۴۸
۲-۳-۶-۴ مدل مضربی CCR خروجی محور ۴۸
۲-۳-۶-۵ مدلBCC 1 48
۲-۳-۶-۶ مدل جمعی ۴۹
۲-۳-۷ نقاط قوت و مزایای تحلیل پوششی داده‌ها ۵۰
۲-۴ پیشینه تحقیق ۵۳

۲-۱ ارزیابی عملکرد
۲-۱-۱ مقدمه:
بقا و دوام سازمان‌ها و همچنین توسعه آن‌ها نیازمند درک به هنگام فرصت‌‌های محیطی و تغییرات در بازار است. سازمان‌هایی که توان درک قواعد بازار را دارند، شانس بیشتری برای بهره‌مندی از فرصت‌ها می‌یابند. تکنولوژی‌های جدید نگرش‌های نو و روش‌های نوین همه می‌توانند قواعد موجود را دگرگون سازند و شرایطی کاملاً نوین بیا‌فرینند (عطافر و همکاران، ۱۴۷:۱۳۸۹).
امروزه مسائل ناشی از افزایش رقابت و پیچیدگی محیط، سازمان‌ها را به فکر استفاده از روش‌های کاراتر و موثرتری در اداره امورشان انداخته است (آذر و دیگران، ۱۳۸۴)به بیان دیگر با گسترده‌تر شدن سازمان‌ها و افزایش دامنه نظارتی مدیران، ارزیابی و کنترل واحدهای سازمانی به ضرورتی برای مدیران تبدیل می‌شود. یکی از وظایف مدیران نظارت بر عملکرد سازمان‌هاست. (صالحی صادقیانی و دیگران، ۱۳۸۷:۷۵).

۲-۱-۲ تاریخچه ارزیابی عملکرد
از دیرباز تا‌ کنون، ارزیابی عملکرد از جمله بهترین راه‌های به دست آوردن اطلاعات برای تصمیم‌گیری در سازمان‌ها به شمار رفته است و قدمت شکل‌گیری نظام ارزیابی عملکرد به صورت رسمی را می‌توان به سه قرن پیش بازگرداند(تارمینا:۱۰۳:۲۰۰۹) که در طول زمان با توجه به نیازهای سازمان کامل‌تر گشته است. اما استفاده از نظام‌های ارزیابی به طور رسمی به قرن نوزدهم بر می‌گردد. در این دوره از ابزارهای بسیار ابتدایی برای ارزیابی سطح کیفی ستانده سازمان استفاده می‌شد (خدایی، ۱۳۸۷:۱۰). بین سالهای ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۰ سازمان‌ها می‌توانستند تنها با تصمیم‌گیری بر اساس معیارهای مالی به موفقیت خود اطمینان داشته باشند، ولیکن با افزایش رقابت در بازارها، مدیران علاوه بر اندازههای مالی نیازمند آگاهی از سایر جنبه‌های عملکرد سازمان نیز می‌باشند.
در دیدگاه سنتی، مهم‌ترین هدف ارزیابی، قضاوت و ارزیابی عملکرد می‌باشد، ولی در دیدگاه نوین، فلسفه ارزیابی بر رشد و توسعه و بهبود ظرفیت ارزیابی شونده متمرکز شده است. مدیریت بر ارزیابی دستگاه‌ها براساس نگرش نوین در مقایسه با نگرش سنتی از تفاوت‌های اساسی در ابعاد مختلف برخوردار است. پیامد وجود نظام ارزیابی مبتنی بر دیدگاه نوین، بهبود رضایت، ارتقا سطح کارکرد و در نهایت اثربخشی فعالیت‌های سازمان خواهد بود. در صورتی که اهداف اساسی مرتبط با انجام ارزیابی در راستای رشد و توسعه بهبود عملکرد و فعالیت‌های سازمان و افراد بوده و پدیده قضاوت و مچ گیری در آن جایگاهی نداشته باشد، سازمان‌ها خود به استقرار نظام ارزیابی می روند و به طور مستمر برای بهبود مکانیزم های آن تلاش می‌نمایند. برآیند این تلاش‌ها، ایجاد خود ارزیابی در سازمان‌هاست که پیامد نگرشی رشد و توسعه عملکرد و در نهایت تحقق سریع‌تر و بهتر اهداف سازمانی می‌باشد (نجفی و همکاران، ۱۳۸۷).
در دوره حاضر ارزیابی عملکرد در مقایسه با گذشته به مراتب تکامل‌یافته‌تر بوده و همسو با الگوی تحول اندیشه‌های مدیریت، ماهیت و کارکردهای آن توسعه‌یافته است. در سال‌های اخیر عواملی چون رقابت شدید، جهانی شدن و انفجار تکنولوژی، یادگیری سازمانی، قابلیت‌های خلق دانش و نوآوری عوامل غالب در ایجاد مزیت رقابتی هستند، به تبع آن، سازمان‌ها مجبورند در جستجوی معیارهایی فراتر از سنجه‌های مالی سنتی باشند(متین و همکاران، ۱۳۸۹).

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.