فایل کامل و عالی پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری فلینت و همکاران (۲۰۱۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

 فایل کامل و عالی پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری فلینت و همکاران (۲۰۱۱) یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید

مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد فایل کامل و عالی پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری فلینت و همکاران (۲۰۱۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها  و مراکز دولتی است.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری فلینت و همکاران (۲۰۱۱)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


توضیحات فایل کامل و عالی پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری فلینت و همکاران (۲۰۱۱) :

فایل کامل و عالی پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری فلینت و همکاران (۲۰۱۱)

Customer value prediction questionnaire

پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری توسط فلینت و همکاران (۲۰۱۱) به منظور سنجش پیش بینی ارزش مشتری طراحی و تدوین شده است.

سوالات و مولفه های پرسشنامه:

پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری دارای ۱۳ سوال و ۲ مولفه قابلیت پیش بینی ارزش مشتری، درک پیش بینی آرامش ارزش مشتری می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(این بانک می تواند راه حل هایی جدید را به ما معرفی کند که ما واقعا به آن نیاز داریم اما برای درخواست آن فکر نکردیم.) به سنجش پیش بینی ارزش مشتری می‌پردازد.

تعریف مفهومی پرسشنامه 

پیش بینی ارزش مشتری: مفهوم ارزش مورد انتظار مشتری سلاحی استراتژیک در جذب و نگهداری مشتریان و یکی از موثر ترین و شناخته شده ترین عوامل موفقیت در کسب و کارهای تولیدی ،بازرگانی و ارایه دهندگان خدمات است. ارائه ارزش برتر به مشتری دل مشغولی همیشگی شرکت ها در ایجاد و حفظ مزیت رقابتی براساس نتایج عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری است.همان طور که بسیاری از محققان پیشنهاد کرده اند،اگر شرکت ها خواهان بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری خود هستند باید فعالیت ها خود را براساس تفکر خلق و ارائه ارزش برتر به مشتری تنظیم کنند.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه 

منظور از پیش بینی ارزش مشتری نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۱۳ گویه ای پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری می دهند.

روایی و پایایی پرسشنامه 

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

پایایی پرسشنامه پیش بینی ارزش مشتری از طریق روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 پایایی و روایی: دارد

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه: دارد (سوالات مرتبط با هر مولفه مشخص است)

مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی+ یک مقاله انگلیسی+ نسخه انگلیسی پرسشنامه)

نحوه نمره گذاری: دارد

 منبع: دارد

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.