فایل کامل و عالی پرسشنامه ارزش های محصول اخگری و همکاران (۲۰۱۸)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

 فایل کامل و عالی پرسشنامه ارزش های محصول اخگری و همکاران (۲۰۱۸) یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید

مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد فایل کامل و عالی پرسشنامه ارزش های محصول اخگری و همکاران (۲۰۱۸)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها  و مراکز دولتی است.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پرسشنامه ارزش های محصول اخگری و همکاران (۲۰۱۸)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


توضیحات فایل کامل و عالی پرسشنامه ارزش های محصول اخگری و همکاران (۲۰۱۸) :

فایل کامل و عالی پرسشنامه ارزش های محصول اخگری و همکاران (۲۰۱۸)

Product values questionnaire

پرسشنامه ارزش های محصول توسط اخگری و همکاران (۲۰۱۸) به منظور سنجش ارزش های محصول طراحی و تدوین شده است.

سوالات و مولفه های پرسشنامه:

پرسشنامه ارزش های محصول  دارای ۷ سوال و ۲ مولفه ارزش لذت و ارزش سودمندی می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(خدمات این فروشگاه موجب استفاده درست از زمان و پول شده است.) به سنجش ارزش های محصول می‌پردازد.

تعریف مفهومی پرسشنامه 

ارزش های محصول : ارزش های محصول شامل ارزش سودمندی و ارزش لذت مندی است. ارزش سودمندی در برگیرنده انگیزه های است که خرید را به عنوان یک عمل هدفمند و منطقی و معقول و کارآمدی نشان می دهد. ارزش لذت جویانه شامل انگیزه هایی است که به جنبه احساسی و روانی خرید مربوط می شود. انگیزه لذت جویانه به ارزش اجتماعی و احساسی که طی فرایند خرید حاصل می شود اطلاق می گردد.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه 

منظور از ارزش های محصول نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۷ گویه ای پرسشنامه ارزش های محصول می دهند.

روایی و پایایی پرسشنامه 

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی پرسشنامه ارزش های محصول توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

پایایی پرسشنامه ارزش های محصول از طریق روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 پایایی و روایی: دارد

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه: تک عاملی

مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی+ یک مقاله انگلیسی+ نسخه انگلیسی پرسشنامه)

نحوه نمره گذاری: دارد

 منبع: دارد

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.