فایل کامل و عالی پرسشنامه عجین شدن با برند تامینن و راناویرا (۲۰۱۹)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

 فایل کامل و عالی پرسشنامه عجین شدن با برند تامینن و راناویرا (۲۰۱۹) یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید

مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد فایل کامل و عالی پرسشنامه عجین شدن با برند تامینن و راناویرا (۲۰۱۹)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها  و مراکز دولتی است.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پرسشنامه عجین شدن با برند تامینن و راناویرا (۲۰۱۹)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


توضیحات فایل کامل و عالی پرسشنامه عجین شدن با برند تامینن و راناویرا (۲۰۱۹) :

فایل کامل و عالی پرسشنامه عجین شدن با برند تامینن و راناویرا (۲۰۱۹)

Brand engagement questionnaire

پرسشنامه عجین شدن با برند توسط تامینن و راناویرا (۲۰۱۹) به منظور سنجش عجین شدن با برند طراحی و تدوین شده است.

سوالات و مولفه های پرسشنامه:

پرسشنامه عجین شدن با برند دارای ۸ سوال و دو مولفه عجین شدن رفتاری با برند و عجین شدن شناختی–احساسی می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(در مقایسه با فروشندگان مشابه، این برند تاثیر قابل توجهی بر این دارد که چرا من اغلب این محتوا را میخوانم.) به سنجش عجین شدن با برند می‌پردازد.

تعریف مفهومی پرسشنامه 

عجین شدن با برند: عجین شدن با برند به عنوان یک حالت فعال ناشی از ارتباط مداوم شخصی با برند تعریف شده است. عجین شدن مصرف کننده با برند از طریق سه بعد شناختی، عاطفی و برانگیختگی سنجیده شده است.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه 

منظور از عجین شدن با برند نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۸ گویه ای پرسشنامه عجین شدن با برند می دهند.

روایی و پایایی پرسشنامه 

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی پرسشنامه عجین شدن با برند توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

پایایی پرسشنامه عجین شدن با برند از طریق روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 پایایی و روایی: دارد

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه:دارد (سوالات مرتبط با هر مولفه مشخص شده است)

مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی+ یک مقاله انگلیسی+ نسخه انگلیسی پرسشنامه)

نحوه نمره گذاری: دارد

 منبع: دارد

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.