فایل کامل و عالی پرسشنامه رسانه های اجتماعی سئو و پارک (۲۰۱۸)
فایل کامل و عالی پرسشنامه رسانه های اجتماعی سئو و پارک (۲۰۱۸) یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید
مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد فایل کامل و عالی پرسشنامه رسانه های اجتماعی سئو و پارک (۲۰۱۸) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها و مراکز دولتی است.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پرسشنامه رسانه های اجتماعی سئو و پارک (۲۰۱۸)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
توضیحات فایل کامل و عالی پرسشنامه رسانه های اجتماعی سئو و پارک (۲۰۱۸) :
پرسشنامه رسانه های اجتماعی سئو و پارک (۲۰۱۸)
Social Media questionnaire
پرسشنامه رسانه های اجتماعی توسط سئو و پارک (۲۰۱۸) به منظور سنجش رسانه های اجتماعی طراحی و تدوین شده است.
سوالات و مولفه های پرسشنامه:
پرسشنامه رسانه های اجتماعی دارای ۱۱ سوال و ۵ مولفه سرگرمی، اثرمتقابل، مدرن بودن، سفارشی سازی و ریسک پذیری می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(محتوای که توسط رسانه های اجتماعی این شرکت به اشتراک گذاشته شده لذت بخش است.) به سنجش رسانه های اجتماعی میپردازد.
تعریف مفهومی پرسشنامه
رسانه های اجتماعی: رسانه اجتماعی را تمام برنامه های کاربردی مبتنی بر وب میدانند که امکان تولید و مبادله محتوای تولید شده توسا کاربران و تعامل بین آنها را فراهم میسازد. رسانه های اجتماعی امکانات مبتنی بر وب هستند که افراد را قادر می سازند تا در درون یک سیستم پروفایل بسازند.
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
منظور از رسانه های اجتماعی نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۱۱ گویه ای پرسشنامه رسانه های اجتماعی می دهند.
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).
روایی پرسشنامه رسانه های اجتماعی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).
پایایی پرسشنامه رسانه های اجتماعی از طریق روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: دارد (سوالات مرتبط با هر مولفه مشخص شده است)
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی+ یک مقاله انگلیسی+ نسخه انگلیسی پرسشنامه)
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 