فایل کامل و عالی پرسشنامه مشتری مداری لوبیس و همکاران (۲۰۲۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

 فایل کامل و عالی پرسشنامه مشتری مداری لوبیس و همکاران (۲۰۲۰) یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید

مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد فایل کامل و عالی پرسشنامه مشتری مداری لوبیس و همکاران (۲۰۲۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها  و مراکز دولتی است.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پرسشنامه مشتری مداری لوبیس و همکاران (۲۰۲۰)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


توضیحات فایل کامل و عالی پرسشنامه مشتری مداری لوبیس و همکاران (۲۰۲۰) :

فایل کامل و عالی پرسشنامه مشتری مداری لوبیس و همکاران (۲۰۲۰)

Customer orientation questionnaire

پرسشنامه مشتری مداری توسط لوبیس و همکاران (۲۰۲۰) به منظور سنجش مشتری مداری طراحی و تدوین شده است.

سوالات و مولفه های پرسشنامه:

پرسشنامه مشتری مداری دارای ۴ سوال می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(به طور منظم با مشتریان ملاقات می کنیم تااز نیازهای جاری و بالقوه خود آگاهی یابند) به سنجش مشتری مداری می‌پردازد.

تعریف مفهومی پرسشنامه 

مشتری مداری: مشتری مداری عبارتست از برقراری ارتباط عمیق و قلبی با مشتریان، تلاش و اشتیاق برای رفع نیازهای آشکار و پنهان مشتریان، دادن ارزش بالا به مشتریان، استقبال از سخنان مشتریان و اهمیت دادن به حرف هایشان (گوش دادن با حوصله به شکایات مشتری و استفاده از توصیه مشتریان در جهت بهبود انجام کار)، جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از مشتریان جهت ارائه خدمات بهتر، لذت بردن از ارائه خدمت، اولویت بندی و کشف انتظارات مشتریان، توجه به احساس، فکر و دید مشتری و تمایل فرد برای بروز رفتار مشتری مدارانه.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه 

منظور از مشتری مداری نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۴ گویه ای پرسشنامه مشتری مداری می دهند.

روایی و پایایی پرسشنامه 

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی پرسشنامه مشتری مداری توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

پایایی پرسشنامه مشتری مداری از طریق روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 پایایی و روایی: دارد

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه: تک عاملی

مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی+ یک مقاله انگلیسی)

نحوه نمره گذاری: دارد

 منبع: دارد

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.