فایل ورد کامل گزارش کار آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی – آزمون خط زنی تولوز پیرون (دو نمونه گزارش کار) ۲۴ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کار آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی – آزمون خط زنی تولوز پیرون (دو نمونه گزارش کار) ۲۴ صفحه در word دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کار آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی – آزمون خط زنی تولوز پیرون (دو نمونه گزارش کار) ۲۴ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کار آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی – آزمون خط زنی تولوز پیرون (دو نمونه گزارش کار) ۲۴ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کار آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی – آزمون خط زنی تولوز پیرون (دو نمونه گزارش کار) ۲۴ صفحه در word :

فایل ورد کامل گزارش کار آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی – آزمون خط زنی تولوز پیرون (دو نمونه گزارش کار) ۲۴ صفحه در word

تعداد صفحات: ۱۸

نوع فایل: word

فایل ورد کامل گزارش کار آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی – آزمون خط زنی تولوز پیرون (دو نمونه گزارش کار) ۲۴ صفحه در word
فهرست مطالب نمونه اول:

هدف

وسایل آزمایش

نمونه

روش آزمایش

نتایج

نتیجه گیری

فایل ورد کامل گزارش کار آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی – آزمون خط زنی تولوز پیرون (دو نمونه گزارش کار) ۲۴ صفحه در word
فهرست مطاب نمونه دوم:

چکیده

مقدمه

ادبیات تحقیق

متن تحقیق

سوالات تحقیق

فرضیه های تحقیق

متغیرهای آزمایش

ابزار آزمایش

روش اجرای آزمایش

نتایج

بحث و تفسیر

بخشی از متن نمونه اول:

نتایج :

پس از پایان آزمایش جدولی ترتیب دادیم مانند جدول۱ و تعداد مربعهای درست خط خورده، غلط خط خورده وفراموش شده درهر یک از مراحل کار را محاسبه کردیم وازروی آنها کارایی کل درهرمرحله را پیداکردیم. برای مربعهای درست خط خورده یک امتیازمثبت وبرای مربعهای غلط خورده وفراموش شده نیم امتیازمنفی درنظرگرفته شده جمع جبری امتیازها کارایی کل آزمودنی را تشکیل می دهد.

۱ـ برای پی بردن به کارآمدی یک وسیله یا یک فرد باید عملکردهای آنها را با یک معیارمقایسه کرد .دراین آزمایش معیاریا نرم یا هنجارما۲۵۰نفربودند که دامنه سنی آنها بین۲۰ـ۳۰سال می باشد. میانگین کارایی کل آنان درجدول۲آمده است.

۲ـ نمودار نتایج آزمودنی نیز ترسیم کردیم وآن رابا نورم مورد مقایسه قراردادیم.(تصویر۱) برای رسم نمودار مراحل کاررا روی محورx ها وکارایی کل روی محورyها قرارگرفت. براساس نمودارمعلوم می شود که کارمضاعف کارآمدی را به شدت پایین می آورد. بنابراین دریک زمان واحد نمی توان به دوکارمتفاوت مشغول بود وهمان بازده ای راداشت که اگریک کارانجام می گرفت .مقایسه عدد۷۰ با اعداد قبل وبعد از آن( ۸۳ و ۸۷ ) که کارآمدی درشرایط عادی رانشان می دهندمعلوم می سازدکه کارمضاعف، بازده آزمودنی راپایین آورده است. همچنین برای نشان دادن اثرکارمضاعف بربازده کارمی توان عدد شمرده شده درمرحله ۵ راباعدد شمرده شده درمرحله ۱۳ مقایسه کرد.

تفاوت این دوعدد(۱۲۵و۲۴۸) اثرکارمضاعف (خط زدن مربعها) رابرکارآمدی (شمارش اعداد) نشان می دهد.

بخشی از متن نمونه دوم:

روش اجرای آزمایش:

همانطور که گفته شد این آزمایش یک طرح پژوهشی تک موردی از نوع ABAB می‌باشد، با این تفاوت که در هر ۵ مرحله ساده ۱ (A) ، کار مضاعف (B) ، ساده ۲ (A)، حواسپرتی (B) و ساده ۳ (A) اجرا می گردد.

به عبارت دیگر این آزمون از ترکیب دو طرح بازگشتی ABA ایجاد شده است به این ترتیب که مرحله ماده ۲(A) برای دو مرحله قبلی،‌ مرحله بازگشت و برای دو مرحله بعدی ، مرحله سطح پایه محسوب می گردد.

اشاره شد که ابزار این آزمون مربعات دنباله دار «تولوز-پیرون» می باشد که در بالای هر برگ آن سه مربع نمونه مشخص شده است و آزمودنی می بایست آنها را در بین مربعات داخل صفحه در زمان معین پیدا کرده، علامت بزند. به این صورت که در مرحله اول که مرحله ساده ۱(A) است، آزمودنی ۳ دقیقه وقت دارد که مربعات نمونه را در بین مربعات صفحه به صورت افقی از چپ به راست پیدا کرده و علامت بگذارد. پس از اتمام زمان آزمودنی کار را متوقف نموده محل انتهایی را علامت گذاشته و روبه روی آن نام مرحله ساده ۱ را می نویسد. حال برگ را به پشت گذاشته و ۲ دقیقه استراحت می نماید. در مرحله دوم که مرحله کار مضاعف (B) می باشد آزمودنی «3» دقیقه فرصت دارد که علاوه بر پیدا کردن مربعات نمونه به همان صورت قبلی یک عمل ریاضی « (A+B-C)+B-C… » را نیز در ذهن خود به صورت دنباله دار و به طور همزمان انجام دهد. در پایان این مرحله نیز آموزدنی محل را علامت گذاشته و روبروی آن سطر، نام مرحله و عدد پایانی را ثبت می کند. پس از استراحت مجدد در مرحله سوم یا مرحله ساده (۲) تمام کارهای مرحله اول انجام می شود. در مرحله چهارم که مرحله حواسپرتی «B» است، آزمودنی طی ۳ دقیقه فرصت دارد که مربعات الگو را در بین مربعات جدول پیدا کند،‌ با این تفاوت که آزماینده با کارهایی نظیر صحبت کردن، ایجاد سروصدا و … موجبات حواسپرتی آزمودنی را فراهم می آورد. در مرحله پایانی که مرحله ماده ۳ (A) می باشد نیز همانند سایر مراحل ساده رفتار می کنیم.

پس از انجام این مراحل آزماینده نتایج هر مرحله را استخراج نموده در جدول ثبت می‌نماید نکته قابل توجه این است که در این آزمون هم «سرعت » وهم «دقت» ملاک می‌باشند.

نتایج:‌

پس از پایان آزمایش اوراق آزمودنی را به ترتیب زیر تصحیح می کنیم:

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.