فایل ورد کامل طراحی آموزشی هدیه های آسمانی چهارم روزی برای تمام بچه ها ۱۲ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل طراحی آموزشی هدیه های آسمانی چهارم روزی برای تمام بچه ها ۱۲ صفحه در word دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل طراحی آموزشی هدیه های آسمانی چهارم روزی برای تمام بچه ها ۱۲ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طراحی آموزشی هدیه های آسمانی چهارم روزی برای تمام بچه ها ۱۲ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل طراحی آموزشی هدیه های آسمانی چهارم روزی برای تمام بچه ها ۱۲ صفحه در word :

قسمت هایی از این طراحی آموزشی را مشاهده می کنید:

.مشخصات درس

الف ( عنوان

نام درس : هدیه های آسمانی پایه ی چهارم

عنوان درس:

روزی برای تمام بچه ها

صفحات ۸۲ تا ۸۶ کتاب درسی

زمان : ۴۵ دقیقه

ب ( اهداف :

ب) اهداف کلی

آشنایی فراگیران با وضعیت متفاوتی که کودکان جهان در اثر ظلم و بی عدالتی به آن مبتلا هستند.

۲ ب) اهداف جزئیو رفتاری ) بهتفکیک حیطه هایسه گانه یادگیریبلوم ( –

درپایان این درس، از فراگیران انتظار می رود:

دانش آموزان با برخی ظلم هایکه در جهان وجود دارد آشنا شوند.

دانش آموزان با برخی از ویژگی یهای انسان بعد از ظهور امام زمان (عج) آشنا شوند.

دانش آموزان با نمونه هایی از بی عدالتی ها آشنا شوند.

دانش آموزان با جهان پر از عدالت با ظهور امام زمان آشنا شوند.

هدف های رفتاری(عملکردی)

الف:شناختی

دانش آموزان پس از پایان تدریس معلم بتوانند در کلاس درس:

-برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش کنند.

-از ظلم در حق دیگران دوری کنند .

-وضعیت کودکان را در دیگر کشور های جهان را بدانند.

ب: مهارتها

دنیای آرمانی خود را نقاشی کنند.

درخت آرزوهای خود را رسم کنند و آرزوهای خود را روی آن بنویسند.

جملات معناداری در مورد زیباتر شدن جهان بنویسند.

ج)نگرش ها

–  نسبت به امام زمان و ویژگی های ایشان کنجکاو می شوند.

– درحین انجام کار گروهی به مزایا و اهمیت آن پی می ببرند.

-درانجام کارهای گروهی ازخود علاقه مندی واحساس مسئولیت نشان می دهندوبا دیگران به خوبی همکاری می نمایند.

-اشتیاق به ظهور و دیدار امام زمان (عج) داشته باشند.

–  برای آشنایی بیشتر با عوامل زمینه ی ظهور امام زمان (عج) به مطالعه علاقه مند شوند.

ج ( مفاهیم کلیدی

امام زمان(عج)، ظهور

د ( مفاهیم پیش نیاز

دانش آموزان درس گذشته را به خوبی فرا گرفته باشند.

ویژگی های یک دوست خوب را بیان کنند.

برخی از وظایف یک مسلمان را در برابر دوست خود بیان کنند.

۳ مشخصات روش تدریس –

الف ( الگوی تدریس

الگوی ساختن گرایی

ب ( راهبرد تدریس

تلفیقی

ج ( روش تدریس

ساخت گرایی

د ( رسانه ها

استفاده از نرم افزار ها- کتاب گویای(ورق زن)-کتاب راهنمای معلم -کتاب درسی- کمک آموزشی -پخش تصاویر مرتبط با مبحث از طریق ویدیو پروژکتور- استفاده از تخته هوشمند- لپتاپ

ه ( مدل کلاس

مدل چیدن کلاس:

دایره ای و گروه بندی

روش گروه بندی:

مدل و ساختار کلاس U شکل بوده و همه دانش آموزان در جلو و اطراف میز می باشند . در حالیکه به وایت برد نیز اشراف داشته باشند. ابتدا با نام خدا و بیان یک شعر زیبا به دانش آموزان خوش آمد می گوید. احادیث موضوعی برای دانش آموزان خوانده می شود. معلم کلاس را آماده کرده و دانش آموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درس روزی برای تمام بچه ها را تدریس نماید.

۴ تحلیل آموزشی ) تحلیل درس و روش ها و رسانه های مورد استفاده ( –

استنادبهمنابع معتبر علمی جهت توجیه روش فعالیت معلم و …

این الگوی تدریس از پویاترین و کارآمدترین، الگوهای تدریس است که در بسیاری از کلاس های دنیا با موفقیت در حال اجرا است.

مراحل اجرای الگو الگوی تدریس حاضر در ۵ مرحله برنامه ریزی و اجرا می شود؛ مراحل مورد نظر عبارت اند از:

۱- درگیر گردن Engaging

۲- کاوش Exploration

۳- توصیف Explanation

۴- شرح و بسط (گسترش) Elaboration

۵- ارزشیابی Evaluation

دلیل نام گذاری الگوی تدریس ساخت گرایی به الگوی ۵E، آغاز شدن هر مرحله با حرف E است.

۵ فعالیت های پیش از تدریس –

الف ( حضوردرکلاسوآماده کردن شرایط پیش از حضور دانش آموزان

چارچوب نگارش طرح درس و سناریو برای تدریس ۲

ب ( دقتوبررسی در وضعیت دانش آموزان

ج ( بررسیتکالیف و فعالیت های دانش آموزان

د ( گروهبندی

ه ( ارزشیابیتشخیصی

۶ فعالیت های حین تدریس –

ارائهدرس

۷ فعالیت های پس از تدریس –

الف ( ارزشیابی

ب ( جمعبندیواصلاح آموخته ها

ج ( تعمیمها

د ( تکلیفها

ه ( فعالیتهایتکمیلی ) در جلسه و

کلاسیاخارجازآن (

۸ ذکر منابع و مآخذ –

توجه : فعالیت های مراحل ۵ ، ۶ و

۷ باید در جدول روبرو و به صورت

مشروح قید شود .

در ادامه ی مراحل طراحی آموزشی به طور مبسوط و با توضیح به صورت جدولی نمایش داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.