فایل ورد کامل مقاله سیستم های توربین گاز ۹۹ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله سیستم های توربین گاز ۹۹ صفحه در word دارای ۹۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله سیستم های توربین گاز ۹۹ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله سیستم های توربین گاز ۹۹ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله سیستم های توربین گاز ۹۹ صفحه در word :
دانلود فایل ورد کامل مقاله سیستم های توربین گاز ۹۹ صفحه در word
نوع فایل: word
فرمت فایل: doc
قابل ویرایش
تعداد صفحات : ۹۰ صفحه
قسمتی از متن :
می¬دانیم که توربین گاز از ابتدا نمی¬تواند بطور مستقل بچرخد بنابراین برای
راه¬اندازی اولیه آن و رسیدن دور آن به مرحله خود نگه¬دار باید توسط
تجهیزی به چرخش درآید. این کار در سیستم واحد گازی توسط موتوری بنام
(۱۲۵۰ HP, 3000RPM, 6.6KW) CRANKING انجام می¬شود که با علامت اختصاری ۸۸CR در نقشه STARTING شناسایی می¬گردد.
با توجه به اینکه حالت¬های مختلفی برای شفت توربین از نظر سرعت و شتاب آن از شروع راه¬اندازی یعنی از دور صفر تا رسیدن دور خودنگه¬دار (۱۶۰۰ RPM) پیش می¬آید و نیز از طرفی CRANKING MOTOR نیز با دور ثابت ۳۰۰۰RPM می¬چرخد بنابراین مابین شفت¬های، CRANKING MOTOR و TURBIN از یک سیستم تنظیم کننده سرعت وشتاب در حالات مختلف بنامTORQUE CONVERTER استفاده شده است.
TORQUE CONVERTER:
این تجهیز از ۲ طرف با ۲ عدد کوپلینگ FIAXIBLE به شفت-هایTURBIN و CRANKING MOTOR متصل شده و با استفاده از انشعابی که از روغنLUB OIL می¬گیرد با توجه به ساختمان و هندسه داخلی خود می¬تواند دور ثابت ۳۰۰۰RPM دریافتی از CRANKING را کم وزیاد کرده و با توجه به نیاز واحد دور و شتاب مورد نیاز را در حالات مختلف راه-اندازی یا
SHUT DOWN به شفت توربین تحویل دهد.
تجهیزات داخل TORQUE CONVERTER:
۱-¬ سلونوئید ۲۰TU-1
۲-¬ دمپ ولو شماره ۱ (منظور دمپ ولوی است که در مسیر ۲۰TU-1 قرار دارد برای این ولو در نقشه نامی در نظر گرفته نشده)
۳-¬ سلونوئید ۲۰TU-2
۴-¬ دمپ ولو شماره ۲ (منظور دمپ ولوی است که در مسیر ۲۰TU-2 قرار دارد. برای این ولو در نقشه نامی در نظر گرفته نشده)
۵-¬ IMPLLER (پمپ هیدرولیکی)
۶-¬ TURBINE WHEEL (موتور هیدرولیکی)
۷-¬ گایدونهای روغن
بررسی هندسی داخلی و عملکرد تجهیزات داخل TORQUE CONVERTER
۱-¬ حالتهای قبل و بعد از ON COOL DOWN
روغن از مسیر OL-6 در سیستم LUB OIL پس از عبور از یک ORIFICE تنظیم کننده فلو که قبل از ورود به TORQUE قرار گرفته بنابراین در تمام حالات مشترک است وارد TORQUE CONVERTER می-شود این روغن پس از ورود ۲ مسیر در مقابل خود دارد
۱-¬ مسیر مربوط به سلونوئید ۲۰TU-1 و دمپ ولو شماره ۱ که مربوط به حالتهای قبل و بعد از ON COOL DOWN است
۲-¬ مسیر مربوط به سلونوئید ۲۰TU-2 و دمپ ولو شماره ۲ که مربوط به حالت ON COOL DOWN است.
حالت قبل و بعد از ON COOL DOWN
در حالت قبل و بعد از ON COOL DOWN همراه با استارت شدن CRANKING سلونوئید ۲۰TU-1 برق¬دار و سلونوئید ۲۰TU-2 اگر برق-دار است بی برق می¬شود در نتیجه روغن از مسیر ۲۰TU-1 به دمپ ولو شماره ۱ می¬رسد و با اعمال فشار به آن، دمپ ولو را در شرایطی قرار می¬دهد که مسیر LUB OIL از طریق این دمپ ولو باز باشد بنابراین روغن از دمپ ولو عبور کرده و به IMPLLER و یا بعبارت دیگر پمپ هیدرولیکی¬ای می¬رسد که به شفت ورودی متصل است وتوسط موتور CRANKING در حال چرخش است بنابراین فشار LUB OIL که با حدود ۸ BAR وارد این پمپ شده بود با فشار خروجی ۱۲۰۰ BAR از آن خارج می¬شود تا به TURBINE WHEEL که یک موتور هیدرولیکی است و به شفت خروجی متصل است برسد حرکت جریان روغن با فشار بالا از TURBINE WHEEL باعث ایجاد گشتاور در شفت کمپرسور و توربین خواهد گردید.اما همانطور که گفته شد در تمام مراحل راه-اندازی و SHUT DOWN شفت توربین با یک سرعت ثابت در حال دوران نیست پس لازم است برای افزایش و کاهش سرعت، فلوی روغنی که از TURBINE WHEEL می¬رود کم و زیاد شود.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 